محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به غزه در سطح منطقه

محکومیت حمله رژیم صهیونیستی  به غزه در سطح منطقه
خلاصه اخبار

تهران – ایرنا – بسیاری از کشورهای منطقه حمله وحشیانه دشمن صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کردند.

به گزارش سیگنال به نقل از ایرنا

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین،تاکنون کشورهای ایران، ترکیه، الجزایر، تونس، اردن، قطر و کویت با صدور بیانیه‌هایی حملات اشغالگران اسرائیلی علیه مردم مظلوم غزه را محکوم کرده اند.

موج محکومیت اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به اراضی اشغالی فلسطین هم کشیده شده است . 

شهرهای مختلف اراضی اشغالی فلسطین صحنه تظاهرات مردم علیه حملات ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی علیه مردم غزه شد.

به گزارش عصر شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب ، ساکنان شهرک ام الفحم در سرزمین‌های اشغالی به نشانه حمایت از مردم غزه و محکومیت حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه این باریکه دست به تظاهرات زدند.

تظاهر کنندگان با در دست داشتن پرچم فلسطین شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از مردم مظلوم غزه سر دادند.

این گزارش می افزاید : ساکنان شهر حیفا هم در محکومیت حمله جنایتکارانه علیه غزه به خیابان آمدند.

معترضین با در دست داشتن پرچم فلسطین ، پلاکارهایی را حمل کردند که در آن خواستار توجه جامعه جهانی به ددمنشی های رژیم کودک کش صهیونیستی شده بود.

تجمع کنندگان شعار می دادند که باید هر چه زودتر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه پایان داده شود.

مناطق مختلف نوار غزه از عصر دیروز (جمعه) شاهد حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی است که در جریان آن دستکم 15 نفر شهید و 114 نفر دیگر مجروح شدند.

درپی این جنایت آفرینی صهیونیست ها، گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از شب گذشته تا امروز مناطق مختلف فلسطین اشغالی را آماج راکت ها و خمپاره های خود قرار داده است.

منابع خبری رژیم صهیونیستی اعلام کردند که جهاد اسلامی فلسطین تاکنون بیش از 200 موشک و راکت را به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

به گزارش ایرنا، رسانه‌های صهیونیستی بعد از ظهر امروز شنبه اعلام کردند که مقاومت فلسطین از آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بیش از 200 موشک و راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک کرده است.