Shiba Inu در بزرگترین صرافی رمزارز مکزیک فعال می شود

Shiba Inu در بزرگترین صرافی رمزارز مکزیک فعال می شود

Bitso، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در مکزیک، اعلام کرده است که ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) مبتنی بر اتریوم اکنون برای تجارت در پلتفرم خود در دسترس است.

این صرافی در ابتدا در اواخر دسامبر شروع به انتشار این فهرست کرد.

به طور کلی، Bitso اکنون از تجارت برای 16 ارز دیجیتال پشتیبانی می کند که شامل Compound (COMP)، Axie Infinity (AXS)، Chainlink (LINK) و موارد دیگر می شود. دوج کوین (DOGE)، به طور قابل توجهی در لیست موجود نیست.

Bitso پس از جمع آوری 250 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری C خود از سرمایه گذارانی مانند شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر تایگر گلوبال و 48 میلیارد دلار صندوق تامینی Coatue Management، به اولین تک شاخ ارز دیجیتال تبدیل شد. ارزش آن به 2.2 میلیارد دلار رسید.

در ماه نوامبر، این شرکت با غول رمزارز Circle ارتباط برقرار کرد تا پرداخت‌های فرامرزی بین مکزیک و ایالات متحده را به عنوان بخشی از ابتکار Bitso Shift خود فراهم کند. Bitso همچنین شریک قدیمی شرکت بلاک چین ریپل در سانفرانسیسکو بوده است.

اوایل این ماه، کریپتو یونیکورن آمریکای لاتین یک همکاری سه ساله با باشگاه فوتبال حرفه ای برزیلی سائوپائولو اف سی به دست آورد.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، مرکادو بیت کوین، بزرگترین صرافی در برزیل، در اوایل دسامبر از Shiba Inu پشتیبانی کرد.

اوایل این هفته، این ارز دیجیتال توسط صرافی ارز دیجیتال هند Giottus نیز اضافه شد.

این ارز دیجیتال در حال حاضر برای تجارت در صرافی های جهانی مانند Binance، Coinbase، Gemini و غیره در دسترس است.

Bitstamp، صرافی برتر ارزهای دیجیتال اروپا، اخیراً تأیید کرده است که همچنان قصد دارد SHIB را در اوایل سال 2022 فهرست کند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.