لزوم شتاب‌بخشی در جذب منابع جدید بانک ملی ایران

لزوم شتاب‌بخشی در جذب منابع جدید بانک ملی ایران

به گزارش سیگنال به نقل از ایبنا،

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا فرزین در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش بی وقفه کارکنان این شعبه به دلیل کسب موفقیت و رتبه برتر در طرح تلاش ملی، در فضایی صمیمانه با آنها دیدار و گفت و گو کرد و از نزدیک در جریان فعالیت و روند خدمت رسانی به مشتریان این شعبه قرار گرفت و همچنین تدابیر لازم برای رفع مسائل مطرح شده و ارتقای وضعیت این شعبه را ارائه کرد.

وی ضمن اشاره به لزوم رویکردی نوین در بانک ملی ایران و اجرای بانکداری جامع گفت: با رویکرد رشد و توسعه در جهان، صنعت بانکداری نیز در کشور دچار تغییراتی شده و همین امر موجب شده بانک ملی ایران با توجه به اهمیت این موضوع اجرای بانکداری جامع را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار قرار دهد.

دکتر فرزین ضمن اشاره به ارایه خدمات بهینه در حوزه ارزی به مشتریان بر گشایش اعتبار اسنادی داخلی-ریالی تاکید کرد و افزود: کارت ریالی ارزی بانک ملی ایران (کارا) با قابلیت ارایه همزمان خدمات ریالی و ارزی برای نخستین بار در شبکه بانکی، زمینه تامین مالی آحاد جامعه و کسب رضایتمندی مشتریان و مدیران بنگاه های اقتصادی و کسب و کارهای بزرگ را فراهم خواهد کرد.

وی در این بازدید ضمن اشاره به نقش شعب بزرگ در ارتقای بازدهی بانک، جایگاه کارکنان در پیشبرد اهداف بانک را با اهمیت دانست و گفت: همه توان شعب برای تکمیل زنجیره ارزش در بانک و شتاب بخشی در جهت جذب منابع جدید و ارتقای سطح خدمات باید به کار گرفته شود.

گفتنی است، در این بازدید، کارکنان شعبه ضمن ارایه دیدگاه های خود، پیشنهادهای خود را با مدیرعامل بانک مطرح کردند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.