قیمت احتمالی ارز دیجیتال تلگرام مشخص شد!

قیمت احتمالی ارز دیجیتال تلگرام مشخص شد!
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال، در حالی که به عرضه رسمی ارز دیجیتال تلگرام با نام «گرام» (Gram) نزدیک می‌شویم، گمانه‌زنی‌ها درباره این ارز دیجیتال افزایش یافته است که بیشتر به قیمت احتمالی و نحوه عرضه آن مربوط می‌شود. به گزارش کوین‌دسک و به گفته سرگی واسین (Sergey Vasin)، یکی از […]

به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال،

در حالی که به عرضه رسمی ارز دیجیتال تلگرام با نام «گرام» (Gram) نزدیک می‌شویم، گمانه‌زنی‌ها درباره این ارز دیجیتال افزایش یافته است که بیشتر به قیمت احتمالی و نحوه عرضه آن مربوط می‌شود.

به گزارش کوین‌دسک و به گفته سرگی واسین (Sergey Vasin)، یکی از مدیران ارشد صرافی بلک‌مون (Blackmoon) احتمالا قیمت هر واحد ارز دیجیتال گرام در زمان عرضه حدود ۳ دلار خواهد بود.

صرافی بلک‌مون که به نظر می‌رسد رابطه بسیار نزدیکی با تلگرام و سرمایه‌گذاران آن دارد، امیدوار است که بتواند به عنوان اولین صرافی، پس از راه‌اندازی شدن بلاک چین تلگرام یا همان شبکه TON، توکن‌های گرام را به صورت رسمی به فروش برساند.

پروژه بلاک چینی تلگرام در دو دوره جذب سرمایه خصوصی که با شرکت سرمایه‌گذاران بزرگی از اقصی نقاط جهان برگزار شد توانست بیش از ۱.۷ میلیارد دلار سرمایه جذب کند. به گفته کوین‌دسک، سرمایه‌گذاران برای هر واحد گرام بین ۰.۳۷ تا ۱.۳۳ دلار پرداخت کرده‌اند.

چند روز پیش، کد بلاک چین تلگرام روی شبکه آزمایشی، به صورت رسمی عرضه شد که توسعه‌دهندگان می‌توانند با استفاده از آن به بررسی عملکرد شبکه بپردازند و نود (Node) خودشان را اجرا کنند.

با توجه به انتشار کد شبکه TON و با در نظر گرفتن این موضوع که تلگرام فقط تا ۳۱ اکتبر فرصت دارد تا شبکه بلاک چینی خود را راه‌اندازی کند، به نظر می‌رسد که طی دو ماه آینده شاهد عرضه رسمی ارز دیجیتال تلگرام باشیم.

بر اساس توافقنامه سرمایه‌گذاران با تلگرام، اگر این شرکت نتواند تا ۳۱ اکتبر (۹ آبان) شبکه اصلی خود را راه‌اندازی کند، قرارداد فروش توکن‌ها لغو خواهد شد و شرکت باید پول سرمایه‌گذاران را پس بدهد.

بنا بر اسنادی که تاکنون به انتشار رسیده است، شبکه TON (شبکه باز تلگرام) یک شبکه مبتنی بر بلاک چین خواهد بود که از قابلیت‌های زیادی مثل تراکنش‌های سریع و ارزان و همچنین اجرای قراردادهای هوشمند و ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز برخوردار خواهد بود.

طبق شنیده‌ها، شبکه TON با بلاک چین اتریوم سازگار خواهد بود و این بدان معنی است که می‌توان برنامه‌های غیرمتمرکز اتریوم را روی بلاک چین تلگرام هم پیاده‌سازی کرد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.