فاز دو مرورگر Brave؛ با مشاهده تبلیغات توکن بت جایزه بگیرید!

فاز دو مرورگر Brave؛ با مشاهده تبلیغات توکن بت جایزه بگیرید!
خلاصه اخبار

کانال توسعه دهنده تبلیغات بریو (Brave Ads Developer Channel) از فاز یک به فاز دو وارد شد. فاز یک اولین فرصت عمومی را برای برندها، بازاریاب ها، توسعه دهندگان و جامعه فراهم کرد تا برنامه تبلیغات بریو را از کانال توسعه دهندگان آزمایش کنند.

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین، تبلیغ کنندگان از برنامه ارلی اکسس (Early Access Program)؛ برنامه ای که کاربران می‌توانند قبل از عرضه، برنامه مورد نظر را آزمایش کنند؛ وارد آزمایش عمومی مهمی شده و با موارد استفاده اولیه آشنا شدند. کاربران برای اولین بار با برنامه تبلیغاتی جدید و جامعی سروکار داشتند. در این فرآیند بریو (Brave) بازخوردهای ارزشمند، گزارش وجود باگ و تشویق های دلگرم کننده ای دریافت کرد.

فاز دو به کاربران برای حضور و توجه خود، جایزه های توکن، و برای برندها نیز گزارشات تبلیغاتی ناشناس و در عین حال معتبر ارائه‌ می دهد.

با به روز رسانی کانال توسعه دهندگان به نسخه ۰.۶۳.۴، تسترهای سیستم عامل های OS X، لینوکس و ویندوزهای ۶۴ بیت در بخش تنظیمات جایزه های بریو (Brave Rewards)، قادر به مشاهده تبلیغات مشاهده شده خواهند بود.

فاز دو مرورگر Brave؛ با مشاهده تبلیغات توکن بت جایزه بگیرید!

در پایان هر برنامه ماهانه جایزه های بریو (Brave Rewards)، تسترها گزینه جدیدی برای برداشت توکن های جمع آوری شده از مشاهده تبلیغات را خواهند دید.

فاز دو مرورگر Brave؛ با مشاهده تبلیغات توکن بت جایزه بگیرید!

تا پایان فاز یک، بیش از ۴۵۰ تبلیغ پخش شده است که در حال حاضر در کاتالوگ تبلیغات موجود در سرور تبلیغات بریو وجود دارند.

کمپین های تبلیغاتی

مجموعا ۵۳ کمپین در فاز یک وجود داشتند که از بین آن ها یک کمپین از ابتدا تا انتها اجرا شد، ۲۵ کمپین فعال است، ۲۳ کمپین در مرحله درخواست می‌باشند، دو کمپین در سرور تبلیغات متوقف شده است و دو کمپین نیز در حال حاضر در مرحله بررسی اند.

آزمایش API تبلیغات بریو

شرکت تبلیغاتی BuyShellAds اولین شریک تبلیغاتی بریو‌ برای اجرای API تبلیغات است و تبلیغات برندهای شناخته شده فناوری را به این برنامه ارائه داد.

بعضی از کمپین های موجود در فاز یک عبارتند از:
کمپین مشارکتی: شبکه TAP با برنامه HOOCH، گروه موسیقی وارنر و بریو کمپین مشارکتی تشکیل داد تا بتواند وارد گروه موسیقی وارنر آلمان شود. این کمپین، اولین کمپین تبلیغاتی بریو‌ بود که از ابتدا تا انتها به طور کامل صورت گرفت.

کمپین مستقیم به مصرف کننده: شرکت HomeChef در حال آزمایش تبلیغات بریو به عنوان کانال جدید تبلیغاتی برای خدمات ارائه مواد غذایی به کاربران بریو است.

تحقیقات: بریو هم چنین فرصت هایی به کاربران ارائه‌ می‌دهد تا بازخوردهای خود را از طریق نظرسنجی های ارائه شده در تبلیغات بریو بیان کنند.

این شرکت در سایت خود بیان کرد ما در خصوص ورود به فاز عمومی بعدی هیجان زده ایم و کسانی که تمایل دارند به ما کمک کنند را تشویق می‌کنیم تا مسیر جدیدی به اینترنت بهتر را آزمایش و مهندسی کنند تا همه بتوانند در اینترنت حضور بهتری داشته باشند، جایزه دریافت کنند و از حفظ حریم خصوصی از تولید محتوا حمایت کنند.

لطفاً به خاطر داشته باشید کانال توسعه دهندگان بریو، کانال آزمایشی است که نسبت به کانال بتا و کانال اصلی، ثبات کمتری دارد. ممکن است تسترها هنگام اجرای کانال توسعه دهندگان بریو با باگ هایی مواجه شوند. از کاربران می‌خواهیم بازخوردهای خود را با تیم بریو به اشتراک بگذارند.