“غپاذر” درآمد ۳۶ میلیارد تومانی ساخته است

“غپاذر” درآمد ۳۶ میلیارد تومانی ساخته است
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت شیر پاستوریزه پگاه اذربایجان شرقی در مرداد ماه درآمد ۳۵ میلیارد و ۹۶۸ میلیون تومانی ساخته است که نسبت به تیر ماه درآمد شرکت ۵ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان کاهش یافت.به گزارش رادیوسهام، غپاذر در مرداد ماه درآمد ۳۶ میلیارد تومانی ساخته است و درآمد […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت شیر پاستوریزه پگاه اذربایجان شرقی در مرداد ماه درآمد ۳۵ میلیارد و ۹۶۸ میلیون تومانی ساخته است که نسبت به تیر ماه درآمد شرکت ۵ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان کاهش یافت.
به گزارش رادیوسهام، غپاذر در مرداد ماه درآمد ۳۶ میلیارد تومانی ساخته است و درآمد تجمیعی غپاذر در دوره ۵ ماهه منتهی به مرداد ماه مبلغ ۱۷۳ میلیارد تومان است. میانگین درآمدی غپاذر در سال مالی ۹۷ مبلغ ۲۷ میلیارد تومان است. میانگین درآمدی غپاذر در دوره ۵ ماهه منتهی به مرداد ۹۸ مبلغ ۳۴ میلیارد و ۶۲۲ میلیون تومان است. بنابراین میانگین درآمدی غپاذر رشد ۸ میلیارد تومانی داشته است.
غپاذر در مرداد ماه ۳۶ میلیارد تومان درآمد ساخته است که نسبت به تیر ماه کاهش یافته است. غپاذر در تیر ماه مبلغ ۴۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان درآمد ساخته است. اما درآمد مرداد ماه غپاذر به ۳۶ میلیارد تومان رسیده است. بنابراین درآمد مرداد ماه غپاذر نسبت به تیر ماه کاهش ۵ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومانی داشته است.

کاهش متوسط فروش غپاذر


غپاذر به طور میانگین در هر ماه از سال ۹۷ مقدار ۶ هزار و ۷۱۴ تن  فروش داشته است که میانگین مقدار فروش شرکت به ۶ هزار و ۳۵۲ تن رسیده است. به این ترتیب میانگین مقدار فروش شرکت به طور کلی در دوره ۵ ماه نسبت به سال مالی ۹۷ کاهش داشته است. اما با توجه به افزایش نرخ فروش محصولات درآمد غپاذر رشد کرده است.
حتما بخوانید :  رشد ادامه دار شاخص کل همراه با صعود قابل توجه پالایشی هاتغییرات فروش مرداد ماه نسبت به تیر ماه
درآمد مرداد ماه غپاذر نشان می‌دهد نسبت به تیر ماه کاهش یافته است.

بررسی جزییات کاهش درآمدی فروش غپاذر نشان می‌دهد، بالاترین میزان کاهش مربوط به فروش انواع کره انواع پنیر و سایر محصولات لبنی است. غپاذر از محل فروش انواع کره در تیرماه درآمد ۵ میلیارد و ۷۸۹ میلیارد تومان درامد کسب کرده است که در مرداد فروش انواع کره به ۵۹۶ میلیون تومان رسیده است. به عبارتی درآمد حاصل از فروش انواع کره کاهش ۵ میلیارد و ۱۹۴ میلیون تومانی داشته است.
غپاذر از محل فروش انواع پنیر در تیر ماه درآمد ۹ میلیارد و ۷۹۴ میلیون تومانی ساخته است که در مرداد ماه فروش انواع پنیر به ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان می‌رسد. بنابراین مبلغ فروش انواع پنیر کاهش یک میلیارد و ۱۹۴ میلیون تومانی داشته است.
البته علاوه بر کاهش درآمد از محل فروش این محصولات، غپاذر از محل فروش انواع شیر پاستوریزه و استریل، انواع خامه و شیر فله درآمد خود را افزایش داده است. فروش انواع شیر پاستوریزخ و استریل ۹۱۷ میلیون تومان در مرداد ماه افزایش یافته است و فروش انواع خامه نیز افزایش ۷۹۷ میلیون تومانی و شیر فله نیز افزای ۶۰ میلیون تومانی داشته است.
حتما بخوانید :  گزارش ١٢ ماهه “واحیا” با سود ٣.٨٣٣ ریالی منتشر شدبا توجه به افزایش مبلغ فروش بعضی از محصولات، به دلیل مبلغ بالای کاهش فروش شرکت در مرداد ماه، درآمد مرداد ماه شرکت کاهش یافته است.

پوشش ۴۳ درصدی درآمد برآوردی 


غپاذر برای سال مالی ۹۸ مقدار فروش ۶۵ هزار و ۴۶۴ تنی را پیش بینی کرده است و با توجه به فروش ۳۱ هزار و ۷۶۱ تنی در طی ۵ ماه، شرکت توانسته است ۴۹% از مقدار فروش برآوردی را پوشش دهد.
همچنین غپاذر برای سال مالی ۹۸ درآمد ۴۰۳ میلیارد تومانی را پیش بینی کرده است که با توجه به درآمد ۱۷۳ میلیارد تومانی شرکت طی ۵ ماه، ۴۳% از درآمد برآوردی شرکت پوشش داده شده است.
منبع: بااقتصاد
خبر انتخاب شده برای شما تحلیل شرایط بازار سرمایه و چشم انداز آتی آن یک تحلیلگر بازارهای مالی، از توانمندی تولید و فروش محصولات شرکت ها به عنوان عواملی یاد کرد که زمینه افزایش قیمت نهایی سهام در آینده را فراهم خواهد کرد. Xهمچنین می توانید مقالات آموزشی “موفقیت در بازار بورس” را با کلیک بر اینجا مطالعه نمایید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها