عرضه اولیه شصدف (شرکت صنعتی دوده فام) در راه ورود به بازار بورس

عرضه اولیه شصدف (شرکت صنعتی دوده فام) در راه ورود به بازار بورس
خلاصه اخبار

شرکت صنعتی دوده فام (شصدف) با درج در گروه محصولات شیمیایی بازار فرابورس یک قدم به عرضه اولیه در بازار سرمایه نزدیک تر شد.

طبق اطلاعیه منتشره فرابورس شرکت صنعتی دوده فام با نماد معاملاتی شصدف پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از تاریخ 1398/06/17 به عنوان دویست و دومین نماد معاملاتی (یکصد و نوزدهمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نمادهای بازار فرابورس درج گردید. شرکت صنعتی دوده فام با درج در گروه محصولات شیمیایی یک قدم به عرضه اولیه در بازار سرمایه نزدیک تر شد.

شرکت صنعتی دوده فام چهارمین تولید کننده دوده صنعتی در کشور می باشد که در سال 1391 در شهرستان دزفول به بهره برداری رسید. شرکت دوده فام با تولید محصولات جدید مورد نیاز بازار، بخشی از صنعت تایر و لاستیک را از واردات بی نیاز نموده است. همچنین با ورود به بازارهای جهانی، سهم قابل توجهی از صادرات غیر نفتی کشور را به خود اختصاص داده است.

مشتریان اصلی شرکت در بازار داخلی گروه صنعتی بارز و شرکت تولید ایران تایر می باشند و از مشتریان اصلی خارجی دوده فام می توان شرکت IPC و Aadolf Gulf FZE را نام برد. بیش از نیمی از فروش شرکت صادراتی می باشد که رقم قابل توجهی به شمار می رود.

این کارخانه دارای دو خط کاملا مجزا برای تولید دوده سخت و نرم است که ظرفیت اسمی هرخط 20.000 تن در سال می باشد. تولید واقعی شرکت در سال 97 در بخش دوده سخت 18.438 و در بخش دوده نرم 19.586 تن بوده است. شرکت برای سال 98 هم پیش بینی کرده است که در حد 95% ظرفیت اسمی به تولید بپردازد.

با نزدیک شدن عرضه اولیه شصدف اطلاعات بیشتری در خصوص شرکت صنعتی دوده فام ارائه خواهد شد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها