تحلیلگران معروف معتقدند بیت کوین تا 35000 دلار صعود خواهد کرد

تحلیلگران معروف معتقدند بیت کوین تا 35000 دلار صعود خواهد کرد

در 13 می (جمعه 23 اردیبهشت) وحشت اولیه ناشی از فروپاشی استیبل کوین لونا به دلیل فروش بیت کوین و کاهش میزان از دست دادن پیوند دلاری چندین استیبل کوین باعث شد آلت کوین ها شاهد افزایش قیمت اندکی باشند و معامله گران ریسک پذیر به دنبال افزایش معامله در پایین ترین سطح سالانه هستند .  

علیرغم اصلاحات قابل توجهی که در هفته گذشته رخ داد، خریداران بیت کوین (BTC) موفق شدند قیمت را به منطقه 30000 دلاری بازگردانند، سطحی که چندین بار در بازار صعودی 2021 از آن دفاع شده است.

در ادامه به بررسی نظر تحلیلگران مختلف در مورد چشم انداز بیت کوین می پردازیم :

دیدگاهی که توسط معامله گران بازار مشتقات توسط پلتفرم تحلیل ارزهای دیجیتال Coinalyze ارائه شده است، بیت کوین را برای قراردادهای دائمی BTC/USD در صرافی ارزدیجیتال ByBit ارزیابی می کند.

همانطور که در نیمه پایین نمودار بالا نشان داده شده است، علاقه به فروش ، که با رنگ قرمز مشخص شده است، در طول رکود اخیر بازار افزایش یافته است که نشان می دهد معامله گران مشتقات انتظار کاهش بیشتری در کوتاه مدت داشتند.

گابریل دودان، بنیانگذار Coinalyze، به کوین تلگراف گفت: “همانطور که در نسبت بلندمدت به کوتاه مدت ByBit و نرخ بودجه دیده می شود احساسات در چند روز گذشته بسیار منفی بود. انتظار می رود قیمت حرکت کوتاهی داشته باشد.”

انتظار می‌رود بیت کوین در کوتاه‌مدت به 35 هزار دلار برسد

سقوط بیت کوین به 26716 دلار در 12 می(پنجشنبه 22 اردیبهشت) از این جهت قابل توجه بود که به زیر سطح 28600 دلار در ماه می 2021 رسید.

از نظر لیفچیتز، جهش مشاهده شده در 13 می قابل انتظار بود زیرا “خبرهای بد زیادی از بین رفته بودند” در حالی که “شکست وحشتناک UST قبلاً رخ داده بود.

بیت کوین با قرار گرفتن در کمترین قیمت می 2021 یک نقطه ی ورود خوب در صورت ادامه اصلاح می باشد، اما معامله گران نباید انتظار بازگشت یک شبه به قیمت 60,000 دلار داشته باشند و در عوض باید هدف کوتاه مدت معتدل تری مانند 35,000 دلار را تعیین کنند.

لیفچیتز گفت،

“خرید در 28,500 دلار ، حدضرر در 26,500 دلار ، حد سود در 34,500 دلار برابر با 6 هزار دلار سود در حرکت صعودی و 2 هزار دلار ضرر در حرکت نزولی می باشد که نسبت سود به ضرر این معامله 3 هست و از نظر من قانع کننده است “

بهبود V شکل بعید است

تحلیلگر بازار و کاربر توییتر Rekt Capital، اطلاعاتی در مورد اینکه بیت کوین به چه چیزی نیاز دارد تا شتاب صعودی خود را به دست آورد ارائه کرد، که نمودار زیر را منتشر کرد و اشاره کرد که بیت کوین برای به چالش کشیدن قیمت 32,000 دلار نیاز به حفظ کردن حمایت در 28,600 دلار دارد ، در حالی مطابق شکل بسته شدن کندل هفتگی زیر منطقه سبز رنگ ممکن است بازار نزولی را در پیش داشته باشد.

در حالی که بسیاری از معامله گران خوش بین امیدوار به بهبودی سریع از این رکود اخیر هستند، Rekt Capital هشدار داد که

“بر اساس استانداردهای تاریخ، بهبود شدید V شکل برای تشکیل کف قیمتی احتمال کمتری دارد.”

این تحلیلگر گفت

«بسیاری انتظار دارند که قیمت همانند کف بازار نزولی بیت کوین در مارس 2020 بسیار نوسان داشته باشد. اما دید بلندمدت قیمت نشان می‌دهد که دامنه‌های گسترده تر احتمال بیشتری دارند.»

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر 1.287 تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت کوین 44.4 درصد است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.