سود ٧٢۶ ریالی برای هر سهم “زقیام”

سود ٧٢۶ ریالی برای هر سهم “زقیام”
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت کشت و دام قیام اصفهان در صورت های مالی ۶ماهه اعلام کرد به ازای هرسهم ۷۲۶ریال سود دارد.    شرکت کشت و دام قیام اصفهان در اطلاعات و صورت های مالی ۶ماهه خود اعلام کرد سود هر سهم ۷۲۶ریال رسیده است. این رقم در حالی […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام،

شرکت کشت و دام قیام اصفهان در صورت های مالی ۶ماهه اعلام کرد به ازای هرسهم ۷۲۶ریال سود دارد.

 

 شرکت کشت و دام قیام اصفهان در اطلاعات و صورت های مالی ۶ماهه خود اعلام کرد سود هر سهم ۷۲۶ریال رسیده است. این رقم در حالی اعلام شد که در دوره مالی سه ماهه سود هرسهم ۲۲۰ریال محقق شده بود.

این شرکت سود عملیاتی دوره مالی مورد گزارش را ۱۹۴میلیارد ریال اعلام کرد و در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته ۱۴۳درصد افزایش یافته است. همچنین سود خالص را با رشد ۱۳۷درصدی مبلغ ۲۵۴میلیارد ریال و سود انباشته را ۲۵۸میلیارد ریال منتشر کرد.

از سوی دیگر در برآوردی که این شرکت از تغییرات نرخ فروش محصولات و نرخ خرید مواد اولیه داشته نرخ فروش شیر از ۲۲خرداد را طبق مصوبه مورخ ۲۲خرداد۱۳۹۸ با نرخ ۲۳هزار و ۹۰۰ریال بدون احتساب جوایز تناژ، چربی و … محاسبه خواهد شد، لذا جوایز چربی، سوماتیک، بار میکربی، پروتئین و جایزه تناژ و حامل به مبلغ پایه اضافه خواهد شد. همچنین در صورت عدم کنترل عوامل موثر در قیمت تمام شده و عدم حمایت دولت در تخصیص ارز جهت تامین نهاده های دامی (جو، ذرت دانه ای و کنجاله سویا) انتظار می رود هزینه مواد مصرفی نسبت به شش ماهه اول افزایش یابد.

«زقیام» با توجه به افزایش حقوق و سربار و همچنین افزایش نرخ خرید علوفه و یونجه خشک در صورت ادامه حمایت دولت از واردات نهاده های دامی پیش بینی می شود که قیمت تمام سال جای نسبت به سال قبل رشد داشته باشد.

این شرکت در توضیحات خود به جزئیات منابع تامین مالی شرکت در پایان دوره پرداخته است که با اشاره به هزینه های مالی منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸ مبلغ ۱۰میلیارد و ۳۹۹میلیون ریال است که نسبت به دوره مشابه قبل (۱۳میلیارد و ۹۸۹میلیون ریال) ۳۴/۵۲ درصد کاهش یافته است.

در دوره مالی مذکور عمده خرید دارایی های ثابت این شرکت شامل خرید دستگاه شیردوشی، پلیت کولر، تعدادی تابلوی برق، تعدادی پمپ وکیوم شیردوشی، مخرن ذخیره خوراک دام، تانکر آبگرمکن بزرگ، الکتروموتور ۳۰ اسب و … است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.