ساعت ثبت سفارش عرضه اولیه کویر (شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر) مشخص شد!

ساعت ثبت سفارش عرضه اولیه کویر (شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر) مشخص شد!
خلاصه اخبار

دوره ثبت سفارش نماد کویر از ساعت 10 الی 12:30میباشد و امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکان پذیر می باشد.

همان طور که در گزارشات پیشین اشاره شده امروز مورخ 1398/07/17 تعداد 240.00.000 سهم معادل 10 درصد از سهام شرکت فولاد سپید فراب کویر برای اولین به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

بنابر پیام ناظر مبنی بر عرضه اولیه کویر توجه به موارد زیر ضروری به نظر می رشد :

  1. دوره ثبت سفارش از ساعت 10 الی 12:30 می باشد. امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکان پذیر می باشد.

تمامی عرضه های اولیه های حال حاضر بورس و فرابورس به روش بوک بیلیدینگ انجام می شوند. در عرضه اولیه به روش بوک بیلدینگ اولویت با بیشترین قیمت است و در صورت ثبت سفارش با قیمت کمتر ممکن است سهمی به شما تعلق نگیرد. همچنین اختصاص سهم در این روش براساس الویت زمانی ثبت سفارش نیست. یعنی شخصی که در انتهای بازه زمانی معرفی شده سفارش خود را ارسال می کند با شخصی که در ابتدای بازه زمانی سفارش خود را ارسال کرده هیچ تفاوتی با هم ندارند. در نتیجه علاقه مندان به شرکت در عرضه اولیه در صورت اختلال در سیستم کارگزاری ها یا هسته بورس نگران ثبت سفارش خود در دقایق ابتدایی بازه زمانی تعیین شده نباشند.

  • سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی 600 سهم می باشد و هر کد تنها مجاز به ارسال یک سفارش می باشد.

با توجه به مشارکت بالای شرکت کنندگان در عرضه اولیه های اخیر به احتمال فراوان سهام کمتری به هر شخص تعلق بگیرد. برای اطلاعات بیشتر در خصوص نقدینگی مورد نیاز عرضه اولیه می توانید به گزارشی از عرضه اولیه کویر مراجعه کنید.

  • ورود سفارش صرفا با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده (6.250-6.000) امکان پذیر می باشد. از آن جایی که در صورت ثبت عرضه با قیمت کمتر ممکن است سهمی به شما تعلق نگیرد حتما سفارش خود را با توجه به مبلغ سقف قیمت ارسال کنید.
  • پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و مطابق با مفاد مندرج در ماده 17 دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران خواهد بود.
برای اطلاع از عرضه اولیه های جدید، آخرین نسخه اپلیکیشن سیگنال را دانلود و با مراجعه به بخش اخبار عرضه اولیه، نوتیفیکیشن مربوط به آن را فعال کنید.
برچسب‌ها