زمینه‌سازی برای تسهیل دورکاری در زاگرس جنوبی

زمینه‌سازی برای تسهیل دورکاری در زاگرس جنوبی

به گزارش سیگنال به نقل از شانا،

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، قدرت‌الله قنبریان افزود: برای راه‌اندازی این مودم‌ها از بسترهای مخابراتی یکی از اپراتورهای فعال تلفن همراه کشور و سرور اختصاصی در ستاد زاگرس جنوبی استفاده شده است تا امکان برقراری ارتباط امن فراهم شود.

وی گفت: همچنین با راه‌اندازی سامانه الکترونیکی فکس سرور، فکس کاغذی در پیگیری مکاتبات اداری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی حذف می‌شود و سامانه نرم‌افزاری فکس سرور این شرکت با برخورداری از بسترهای لازم، همه خدمات فکس این شرکت را در ستاد و مناطق عملیاتی به‌صورت الکترونیکی پوشش می‌دهد.

به گفته قنبریان، 120 دستگاه فکس سخت‌افزاری در این شرکت موجود است که با راه‌اندازی سامانه جدید، افزون بر افزایش سرعت ارسال و دریافت مکاتبات با حذف هزینه‌های تامین، تعمیر، تجهیز و نگهداری دستگاه‌های فکس موجود، سود و صرفه مالی و نیروی انسانی نیز به عاید شرکت شده است.

وی حذف کاغذ، نگهداری اطلاعات در سرور، امنیت بالای سامانه، سرعت عمل، مدیریت فایل‌های دریافتی و ارسالی را از جمله مهم‌ترین مزیت‌های این سامانه برشمرد و عنوان کرد: این سامانه با امکان طراحی برای کاربران گروهی و شخصی، شامل بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است که بخش سخت‌افزاری آن با 16 خط شهری همه خدمات فکس ورودی و خروجی سازمان را پوشش می‌دهد و بخش نرم‌افزاری آن نیز با برخورداری از پنل ورودی و سرور اختصاصی، امکان دریافت، مدیریت و نگهداری اطلاعات را فراهم می‌کند.

قنبریان با اشاره به اینکه این سامانه قابلیت اتصال به سامانه‌های مکاتبات اداری را نیز دارد، افزود: سامانه فکس سرور در فاز نخست در ستاد شیراز در دسترس کاربران مشخص شده و در مناطق عملیاتی نیز در اختیار دبیرخانه مرکزی منطقه قرار گرفته است و همه فکس‌ها ازسوی دبیرخانه مدیریت می‌شود.

<!– wp:signal/reference-block {"text":"برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.”,”typeItem”:”commodity”} /–>