رشد منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز ۵۴ درصد گذشت

رشد منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز ۵۴ درصد گذشت

به گزارش سیگنال به نقل از ایبنا،

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با اقدامات صورت گرفته در طول 9 ماه سال جاری، بالغ بر 279هزار میلیارد ریال منابع قرض‌الحسنه جذب شده که نسبت به پایان سال 1399 بیش از 54 درصد رشد داشته و در حال حاضر منابع بانک به 760هزار میلیارد ریال رسیده است.

همچنین در طول مدت یاد شده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یک میلیون و 865هزار فقره تسهیلات پرداخت کرده است. مبلغ این تسهیلات به بیش از 405هزار میلیارد ریال می‌رسد.

تسهیلات پرداختی به محرومان به 70هزار میلیارد ریال رسید

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور، یکی از محورهای اصلی پرداخت تسهیلات خود را توانمندسازی مددجویان نهادهای حمایتی و گره‌گشایی از کار محرومان قرار داده و بر همین اساس بخش قابل توجهی از تسهیلات خود را معطوف به این حوزه کرده است.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از آغاز تفاهم‌نامه با نهادهای حمایتی مختلف تا پایان آذر ماه سال جاری، در مجموع 608هزار فقره تسهیلات به ارزش تقریبی 70هزار میلیارد ریال را پرداخت کرده است.

از مبالغ تسهیلات پرداخت شده به نهادهای مختلف، 453هزار فقره به مددجویان کمیته امداد به ارزش بیش از 43هزار میلیارد ریال، 130هزار فقره به ارزش 22هزار میلیارد ریال به معرفی‌شدگان بنیاد برکت، 13هزار فقره به ارزش 1360 میلیارد ریال به معرفی‌شدگان بنیاد مسکن و بیش از 12هزار فقره تسهیلات به ارزش 3000 میلیارد ریال به مددجویان بهزیستی تخصیص یافته است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.