درامد فسرب کاهش یافت

درامد فسرب کاهش یافت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، شرکت ملی سرب و روی در تیر ماه 866 تن محصول تولید کرده است که 143 تن شمش سرب فروش داشته که از این مقدار فروش، درآمد 5 میلیارد و 874 میلیون تومان درآمد ساخته است. مقدار تولید تجمیعی فسرب در چهار ماه اول سال 98، […]

به گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، شرکت ملی سرب و روی در تیر ماه 866 تن محصول تولید کرده است که 143 تن شمش سرب فروش داشته که از این مقدار فروش، درآمد 5 میلیارد و 874 میلیون تومان درآمد ساخته است.

مقدار تولید تجمیعی فسرب در چهار ماه اول سال 98، سه هزار و 900 تن است، همچنین مقدار فروش تجمیعی فسرب در این دوره دو هزار و 171 تن است. بنابراین فسرب در چهار ماه اول سال 63 میلیارد و 371 میلیون تومان درآمد ساخته است.

مقدار فروش فسرب کاهش یافت

مقدار تولید فسرب از ابتدای سال نوسانی نداشته است و همواره در محور هزار تن قرار داشته است اما مقدار فروش نوسانات زیادی داشته است. به طوری که در فروردین ماه 750 تن فروش داشته و در تیر ماه فروش شرکت به 323 تن رسیده است.

نرخ فروش شمش سرب 5 درصد کاهش یافت

مهم‌ترین محصول فسرب شمش سرب است به طوری که در چهار ماه اول سال 98، نزدیک به 84% از درآمد فسرب مربوط به فروش شمش سرب است. علاوه بر کاهش مقداری فروش شرکت، نرخ فروش شمش سرب نیز روند کاهشی داشته است. هر تن شمش سرب در فروردین ماه 27 میلیون و 931 هزار تومان بوده که این مبلغ در تیر ماه به 26میلیون و 465 هزار تومان رسیده است.  بنابراین نرخ فروش شمش سرب در این بازه زمانی 5% کاهش قیمت داشته است.

درآمد فسرب به سطح شش میلیارد تومان کاهش یافت

با توجه به کاهش مقداری فروش و کاهش نرخ فروش شمش سرب در تیر ماه نسبت به ماه‌های گذشته انتظار می‌رود درآمد شرکت در تیرماه کاهش یابد. فسرب در فروردین ماه 21 میلیارد و 609 تومان درآمد داشته که در اردیبهشت ماه کاهش قابل توجه داشته و به 12 میلیارد و 656 میلیون تومان رسیده و سپس در خرداد ماه افزایش یافت و به 23 میلیارد و 232 میلیون تومان رسیده است اما در تیر ماه به دلیل کاهش مقدار فروش و کاهش نرخ فروش شمش سرب درآمد شرکت کاهش قابل توجه داشته است. درآمد فسرب در تیر ماه به 5 میلیارد و 874 میلیون رسیده است.

فاصله فسرب از براوردهای 98

فسرب برای سال مالی 98 مقدار فروش 20 هزار و 500 تنی را براورد که در چهار ماه اول سال تنها 10% از مقدار فروش برآوردی را محقق ساخته است. همچنین فسرب برای سال مالی 98 درآمد 344 میلیارد تومانی را برآورد کرده است که تنها 18% از درآمد برآوردی را محقق کرده است. بنابراین فسرب از لحاظ مقداری و ریالی از براوردها عقب است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها