خدمات دیجیتال مارکتینگ به استارت‌اپ‌ها

خدمات دیجیتال مارکتینگ به استارت‌اپ‌ها
خلاصه اخبار

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، فرهاد اینالویی، معاون فناوری اطلاعات بانک ایران‌زمین نیز در این مراسم از تفاوت این مرکز با دیگر مراکز نوآوری گفت. به گفته او، اگر درباره استارت‌آپ‌های فین‌تکی صحبت می‌کنیم باید در کنار آن بانکداری دیجیتال و باز نیز وجود داشته باشد. ما پلت‌فرم باز را در این […]

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، فرهاد اینالویی، معاون فناوری اطلاعات بانک ایران‌زمین نیز در این مراسم از تفاوت این مرکز با دیگر مراکز نوآوری گفت. به گفته او، اگر درباره استارت‌آپ‌های فین‌تکی صحبت می‌کنیم باید در کنار آن بانکداری دیجیتال و باز نیز وجود داشته باشد. ما پلت‌فرم باز را در این مرکز ارائه داده‌ایم و به‌زودی در حوزه پرداخت و بیمه نیز خدمات خود را در پلت‌فرم باز ارائه می‌دهیم. اینالویی درباره فروش استارت‌آپی گفت: فروش مشکل اساسی همه استارت‌آپ‌ها است و ما خدمات دیجیتال مارکتینگ را با همکاری دو شرکت به استارت‌آپ‌ها ارائه می‌دهیم. او ادامه داد: از دیگر خدماتی که در این مرکز ارائه می‌شود، به حوزه مالی مربوط است. در حال حاضر استارت‌آپ‌ها در حوزه مالی مشکلات بسیاری دارند. ما در این مرکز با سیستم مشاوره مالی سعی کرده‌ایم خدمات مناسبی را برای استارت‌آپ‌ها ارائه دهیم. ارائه خدمات فنی برای استارت‌آپ‌ها از دیگر خدماتی است که به گفته اینالویی در این مرکز ارائه می‌شود. سیدمحمد حسینی ناظر، مدیرعامل مرکز نوآوری ایران‌زمین سخنران دیگر این مراسم گفت: این مرکز به‌عنوان جدیدترین عضو زیست‌بوم کشور با همکاری بانک ایران‌زمین خردادماه امسال راه‌اندازی و بهره‌برداری شد. او هدف از راه‌اندازی این مرکز را حمایت از تمامی زیست‌بوم نوآورانه کشور دانست و گفت: زیست‌بوم نوآورانه بدون هم‌زیستی ارکان اصلی آن یعنی مراکز علمی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری و… قدرت زیست‌ حیات ندارد. ما در این مرکز تلاش می‌کنیم همه این ارکان را با هم جمع کنیم. او ادامه داد: امیدواریم افراد توانمند بتوانند در این فضا با اطمینان فعالیت خود را انجام دهند و از ظرفیت‌های آن در کسب‌وکار خود استفاده کنند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها