جمهوری پالائو و Cryptic Labs برنامه اقامت دیجیتال را راه اندازی کردند

جمهوری پالائو و Cryptic Labs برنامه اقامت دیجیتال را راه اندازی کردند

کشور جزیره‌ای اقیانوس آرام اکنون یک شناسه تأیید شده مبتنی بر بلاک چین و اقامت دیجیتال ارائه می‌کند که می‌تواند برای تأیید KYC و ID استفاده شود.

جمهوری پالائو و شرکت توسعه بلاک چین Cryptic Labs از راه اندازی سیستم نام ریشه (RNS)، یک برنامه اقامت دیجیتال در روز سه شنبه خبر دادند.

رئیس جمهور پالائو، Surangel S. Whipps Jr. برای افتتاح مشارکت بین Palau، Cryptic Labs و برنامه اقامت دیجیتال تحت حمایت حاکمیت، توافق نامه ای را امضا کرد تا به «تمام کاربران جهانی» اقامت دیجیتال از طریق RNS تحت قانون اقامت دیجیتال این کشور اعطا شود.

جمهوری پالائو در غرب اقیانوس آرام واقع شده و از حدود 340 جزیره تشکیل شده است که 18221 نفر در آن زندگی می کنند. رئیس جمهور ویپس گفت:

«برنامه اقامت دیجیتال ما ظرفیت استانداردهای بین المللی به رسمیت شناخته شده تأیید هویت را خواهد داشت تا اطمینان حاصل شود که پالائو از حاکمیت قانون و یکپارچگی شهرت ما حمایت می کند. ما از همه شهروندان جهانی استقبال می کنیم تا برای شرکت در برنامه اقامت دیجیتال پالائو درخواست دهند.”

برنامه اقامت دیجیتال یک شناسه حقوقی مبتنی بر بلاک چین، اقامت دیجیتال برای دموکراتیک کردن دسترسی به فرصت‌های تجاری جهانی، و حکمرانی مبتنی بر جغرافیا برای کمک به تشکیل و عملکرد شرکت از راه دور ارائه می‌کند. همچنین به کاربران امکان می دهد آدرس، خدمات حمل و نقل و تأیید امضای دیجیتال را به دست آورند.

با استفاده از RNS، برنامه اقامت دیجیتال دارای رمزگذاری سرتاسری است که به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان اطلاعات مکان و شناسه را که می‌خواهند با دیگران به اشتراک بگذارند، کنترل کنند.

پس از تایید، کاربران یک کارت شناسایی فیزیکی و یک شناسه به عنوان یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) دریافت خواهند کرد. این برای تسهیل “تأیید هویت امن و دسترسی به عملکردهای KYC و پایه و اساس شناسه قانونی و تأیید روی زنجیره” استفاده می شود.

بریل وانگ، مدیر عامل Cryptic Labs در این اطلاعیه گفت:

این همکاری با جمهوری پالائو توسعه اقتصادی را هم در پالائو و هم در سراسر جهان متحول خواهد کرد. جهان شروع به تشخیص عملی بودن، تطبیق پذیری و قدرت واقعاً دگرگون کننده هویت دیجیتال کرده است ،این گامی سریع به سوی آینده است.

متقاضیان اقامت دیجیتال می توانند با ایجاد حساب کاربری و پرداخت با کارت اعتباری خود یا با ارز دیجیتال اقدام کنند.

برنامه اقامت دیجیتال دومین اقدام بزرگ در پذیرش بلاک چین است که پالائو انجام داده است. در نوامبر 2021، کشور جزیره‌ای غرب اقیانوس آرام اعلام کرد که با شرکت فین‌تک Ripple (XRP) برای توسعه یک ارز دیجیتال سازگار با محیط‌زیست برای کمک به پرداخت‌های فرامرزی همکاری می‌کند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.