تمامی خسارت وارد شده به بیمه گذاران در چارچوب تعهدات پرداخت خواهد شد

تمامی خسارت وارد شده به بیمه گذاران در چارچوب تعهدات پرداخت خواهد شد
خلاصه اخبار

در پی اطلاعیه نهاد ناظر صنعت بیمه مبنی بر تاکید ویژه رییس کل بیمه مرکزی بر تسهیل روند پرداخت خسارات مربوط به خانواده قربانیان و زیاندیدگان تصادف اتوبوس محور دهدز، این نهاد با صدور اطلاعیه ای دیگر از ادامه روند یادشده خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در این اطلاعیه آمده است: ابعاد تاسف بار در برخی حوادث نظیر: زلزله های مهیب، سیل های ویرانگر و تصادفات خونین علاوه بر جریحه دار شدن احساسات عمومی، واکنش مسئولان عالی کشور را نیز در پی دارد و در همین راستا مهندس مجید بهزاد پور _سکاندار بیمه مرکزی_ نیز با ابراز تاسف از حادثه اتوبوس محور دهدز و جان باختن تنی چند از هموطنان عزیز در راستای دلجویی و همچنین کاهش آلام زیاندیدگان از شرکت بیمه گر خواست تا نسبت به تسریع در پرداخت خسارات وارده اقدام کنند. آنچه مسلم است جبران خسارات تعهد شده توسط شرکت های بیمه در چارچوب قوانین و در قالب اجرای مواد ۳۴ و ۳۶ قانون شخص ثالث صورت می پذیرد و تاکید رییس کل بیمه مرکزی در این خصوص فقط جنبه تسهیل و تسریع دارد.

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در این اطلاعیه آمده است: ابعاد تاسف بار در برخی حوادث نظیر: زلزله های مهیب، سیل های ویرانگر و تصادفات خونین علاوه بر جریحه دار شدن احساسات عمومی، واکنش مسئولان عالی کشور را نیز در پی دارد و در همین راستا مهندس مجید بهزاد پور _سکاندار بیمه مرکزی_ نیز با ابراز تاسف از حادثه اتوبوس محور دهدز و جان باختن تنی چند از هموطنان عزیز در راستای دلجویی و همچنین کاهش آلام زیاندیدگان از شرکت بیمه گر خواست تا نسبت به تسریع در پرداخت خسارات وارده اقدام کنند.

آنچه مسلم است جبران خسارات تعهد شده توسط شرکت های بیمه در چارچوب قوانین و در قالب اجرای مواد 34 و 36 قانون شخص ثالث صورت می پذیرد و تاکید رییس کل بیمه مرکزی در این خصوص فقط جنبه تسهیل و تسریع دارد.

بدیهی است در صورت تکرار حوادث اینچنینی، تاکید نهادناظر صنعت بیمه همچنان به قوت خود باقی است و شرکت های بیمه نسبت به تعهدات خود با جدیت عمل خواهند کرد.

در انتهای این اطلاعیه آمده است که صنعت بیمه در کنار عمل به مسئولیت های اجتماعی، آمادگی کامل خود را برای ایفای تمامی تعهدات بیمه ای و به تبع آن تقویت اعتماد عمومی و رضایتمندی آحاد مردم اعلام می دارد.