عرضه اولیه وهامون به تعویق افتاد

عرضه اولیه وهامون به تعویق افتاد
خلاصه اخبار

پیرو اطلاعیه بازار فرابورس ایران تاریخ ثبت سفارش عرضه اولیه شرکت سرمایه گذاری هامون صبا به چهارشنبه 6/5/1400 موکول گردید. هشتمین عرضه اولیه سال جاری که قرار بود در این هفته صورت بگیرد به علت تعطیلی استان های تهران و البرز به تعویق افتاد.

پیرو اطلاعیه بازار فرابورس ایران تاریخ ثبت سفارش عرضه اولیه شرکت سرمایه گذاری هامون صبا به چهارشنبه 6/5/1400 موکول گردید. هشتمین عرضه اولیه سال جاری که قرار بود در این هفته صورت بگیرد به علت تعطیلی استان های تهران و البرز به تعویق افتاد. عرضه اولیه شرکت سرمایه گذاری هامون صبا با نماد معاملاتی وهامون در بازار فرابورس به علت تعطیلی بازار سرمایه در 6 روز آینده به تعویق می‌افتد.

پیرو اطلاعیه بازار فرابورس در خصوص عرضه اولیه وهامون مقرر شده بود که شرکت سرمایه گذاری هامون صبا 450 میلیون از سهم خود را که معادل 15 درصد از کل سهام است را در روز سه شنبه 29/4/1400 عرضه کند. تعداد سهام قابل عرضه به عموم 420 میلیون سهم و دامنه قیمت این عرضه از 1750 تا 1902 ریال است و  هر کد بورسی قادر به خرید 840 سهم است.

اما با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی دو استان تهران و البرز به مدت پنج روز و تعطیلی بانک ها در روز های مذکور، تعطیلات به بازار بورس هم کشیده شد و باعث شد تاریخ ثبت سفارش عرضه اولیه وهامون به چهارشنبه 6 مرداد موکول شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.