تحلیل تکنیکال رمزارز اولانچ (AVAX)؛ پنج شنبه 2 تیر

تحلیل تکنیکال رمزارز اولانچ (AVAX)؛ پنج شنبه 2 تیر
خلاصه اخبار

رمزارز اولانچ (AVAX) از 12 مه(22 اردیبهشت) ، پنج کف قیمتی پایین تر را به…

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی

رمزارز اولانچ (AVAX) از 12 مه(22 اردیبهشت) ، پنج کف قیمتی پایین تر را به ثبت رساند که حاکی از فشار فروش پایدار در اکوسیستم این رمزارز است. این روند نزولی نه تنها AVAX را تحت تاثیر قرار داد ، بلکه سرتاسر این بازار را دچار ضرر و زیان شدیدی کرد و در نتیجه ، پلتفرم‌ها و شرکت‌های وام‌دهی با حجم عظیمی از لیکوئیدیشن مواجه شدند.

صرف نظر از این، قیمت AVAX به نظر می رسد در این شرایط ناخوشایند ، به بهترین شکل عمل کرد. شاخص (RSI) از 12 مه به کف های بالاتری رسیده است که نشان‌دهنده ساختار واگرایی صعودی است.

این ساختار تکنیکال، رشد گاوی این دارایی را پیش بینی می کند. بنابراین، سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که قیمت AVAX به میزان 28 درصد افزایش یابد و به مقاومت فوری خود در21.47 دلار برسد. روند صعودی به احتمال زیاد در این سطح محدود خواهد شد.

در صورت تبدیل شدن این مقاومت به یک سطح حمایتی، احتمال پیشروی اولانچ به سمت سطح 27.89 دلاری افزایش می یابد. در مجموع ، این آلت کوین طی سناریوی مذکور از سطح فعلی ،67 درصد رشد می کند.

نمودار روزانه جفت ارزAVAX/USDT

علیرغم اینکه شرایط برای صعود AVAX مهیا به نظر میرسد، اما عدم حفظ مومنتوم در طول این روند نشان دهنده ضعف خریداران است. در چنین شرایطی، اگر قیمت AVAX با کندلی روزانه زیر سطح حمایت 14.75 دلاری بسته شود ، قیمت به کف پایین تری میرسد و سناریوی گاوی باطل خواهد شد.

در این صورت ، AVAX در مسیر اصلاح به سمت کف حمایت بعدی در 10.70 دلار قرار خواهد گرفت.

 

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.

منبع: FXSTREET