تحلیل بازار جهانی طلا (22 مرداد ماه 1398)

تحلیل بازار جهانی طلا (22 مرداد ماه 1398)
خلاصه اخبار

اکثر تحلیلگران و فعالان بازار طلا همانند هفته گذشته نظر به رشد نرخ اونس طلای جهانی در این هفته دارند.

البته برخی تحلیلگران با اشاره به اشباع خرید موجود در بازار، اصلاح و استراحت قیمتی در هفته جاری را در انتظار بازار می بینند.

این هفته 16 فعال حرفه‌ای در ارزیابی هفتگی سایت کیتکو شرکت کرده‌اند که 75 درصد از آنها پیش‌بینی کرده اند که روند اونس طلا در این هفته هم صعودی خواهد بود و 13 درصد نیز پیش‌بینی کرده اند که شاهد اصلاح نزولی خواهیم بود .همچنین 13 درصد دیگر فعالین نظر به بازار رنج و خنثی داشته اند.

در همین حال 910 سرمایه‌گذار خرد هم در نظرسنجی آنلاین کیکتو شرکت کرده‌اند که 65 درصد به روند صعودی رای داده اند، 21 درصد نظر به روند نزولی داشته اند و 14درصد هم روند را خنثی پیش بینی کرده اند.

تحلیل بازار جهانی طلا (22 مرداد ماه 1398)

تحلیل تکنیکال اونس جهانی طلا

تحلیل بازار جهانی طلا (22 مرداد ماه 1398)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

در نمودار روزانه اونس طلای جهانی در صورت ادامه حرکات صعودی مقاومت روزانه ۱۵۲۶و مقاومت هفتگی 1537 دلار ، مقاومت های مهم پیش روی قیمت می باشند. در نمودار چهارساعته اونس طلای جهانی هم ناحیه ۱۵۶۸٫۴ – ۱۵۵۲٫۹ دلار به عنوان ناحیه عرضه مطرح می باشد که امکان صعود تا این ناحیه وجود دارد.

همچنین مهم ترین باند حمایتی کنونی اونس در تایم روزانه ، ناحیه 1495-1480 دلار می باشد. هم اکنون هر اونس طلا 1519 دلار قیمت دارد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.