تحلیل‌گر مطرح: قیمت بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد

تحلیل‌گر مطرح: قیمت بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال، «مراد محمودوف»، از تحلیل‌گرانی که پیش‌تر در «گلدمن ساکس» مشغول به کار بوده، معتقد است که بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید. به‌گزارش «کوین تلگراف»، وی در توییت روز گذشته (۲۳ مرداد) خود نوشت: در نگاه اول انگار در هفته اینده یا هفته‌های اینده […]

به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال،

«مراد محمودوف»، از تحلیل‌گرانی که پیش‌تر در «گلدمن ساکس» مشغول به کار بوده، معتقد است که بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید.

به‌گزارش «کوین تلگراف»، وی در توییت روز گذشته (۲۳ مرداد) خود نوشت:

در نگاه اول انگار در هفته اینده یا هفته‌های اینده کاهش قیمت را در پیش خواهیم داشت، اما حس ششم می‌گوید که یک انباشت پایدر در این سطح رخ خواهد داد. سعی نکنید که با بازه‌های زمانی (تایم‌فرم‌های) کوتاه مدت خودتان را گول بزنید؛ بازه‌های خود را بزرگتر و گسترده‌تر فکر کنید. سکه‌های نارنجی بیت کوین به قیمت ۱۰۰ هزار دلار خواهند رسید.

محمودوف با این متن حمایت کلیدی بیت کوین را تحلیل کرد:

میانگین متحرک ۲۰۰ روزه (MA)، میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه (EMA)، شاخص قدرت نسبی (RSI) و حمایت هفتگی، همه و همه قیمت ۱۰.۸ هزار دلاری را نشان می‌دهند اما شاید شاهد یک سایه (در نمودار شمعدانی) در صرافی‌ها باشیم.

تحلیل‌گر مطرح: قیمت بیت کوین به 100 هزار دلار می‌رسد

او با در نظر گرفتن سطح ۱۰,۸۰۰ دلار به عنوان حمایت کلیدی و با هشدار به این‌که تمام مسیولیت ترید بر عهده خود کاربران است گفت:

«اگر من قمار باز بودم، صبر پیشه می‌کردم و در هر حمایت کلیدی ارام ارام به شرطم اضافه می‌کردم»

به سمت اسمان

این پیش‌بینی بلند پروازانه پیش‌تر نیز توسط بنیان‌گذار «مورگان کریک»، «انتونی پومپلیانو»، مطرح شده بود. به عقیده وی، رویکرد تازه و صلح طلبانه که توسط بانک‌های مرکزی اتخاذ شده، می‌تواند قیمت بیت کوین را تا سال ۲۰۲۱ به ۱۰۰ هزار دلار برساند.

پومپلیانو همچنین اظهار کرد که هاوینگ (نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین) که ماه می سال ۲۰۲۰ (اردیبهشت ۱۳۹۹) صورت می‌گیرد، می‌تواند باعث افزایش قیمت بیشتر بیت کوین شود.

کوین تلگراف، ماه گذشته گزارش کرد که پلتفرم «لجر اکس»، برنامه‌ای را ترتیب داده که بر اساس ان کاربران پیش‌بینی‌های خود در خصوص رسیدن بیت کوین به قیمت ۱۰۰ هزاری تا سال ۲۰۲۰ را در انجا منتشر می‌کنند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.