تتر به ارامی در حال رها کردن ادرس‌های Omni بیت‌کوین و کوچ به سمت بلاک‌چین اتریوم است

تتر به ارامی در حال رها کردن ادرس‌های Omni بیت‌کوین و کوچ به سمت بلاک‌چین اتریوم است
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از کوینیت، از انجایی که هم اکنون حدود ۴۰ درصد از رمزارزهای پایدار تتر(با نماد USDT) از استاندارد‌های ERC-20 استفاده می‌کنند، به نظر می‌رسد که این رمزارز پایدار به ارامی در حال کوچ از ادرس‌های Omni بیت‌کوین به سمت ادرس‌های مبتنی بر اتریوم است. دو صرافی بزرگ بایننس(Binance) و […]

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت، از انجایی که هم اکنون حدود ۴۰ درصد از رمزارزهای پایدار تتر(با نماد USDT) از استاندارد‌های ERC-20 استفاده می‌کنند، به نظر می‌رسد که این رمزارز پایدار به ارامی در حال کوچ از ادرس‌های Omni بیت‌کوین به سمت ادرس‌های مبتنی بر اتریوم است. دو صرافی بزرگ بایننس(Binance) و پولونیکس(Poloniex) به تازگی اعلام کرده‌اند که در حال جابجایی ادرس تتر‌های خود از Omni‌ به سمت ادرس‌های مبتنی بر اتریوم هستند.

تغییر ادرس‌های تتر از Omni به ERC-20

گرچه تسلط بیت‌کوین بر بازار رمزارزها همچنان دست نیافتنی است، اما به نظر می‌رسد که پروتکل‌های مبتنی بر بیت‌کوین یکی پس از دیگر در حال از دست دادن محبوبیت خود هستند. افزایش میزان پذیرش مردم باعث شده که تعداد تراکنش‌های رمزارزی بسیار بیشتر از توانایی پروتکل‌هایی همچون Omni شود، پروتکل Omni یک پلت‌فرم دارایی منبع باز بر روی بلاک‌چین بیت‌کوین است. به همین دلیل است که اغلب رمزارزهایی که ترافیک مبادلاتی بالایی دارند، هم اکنون در حال حرکت به سمت پلت‌فرم‌های دیگر هستند.

حالا به نظر می‌رسد که کمپانی تتر(Tether) به عنوان بزرگ‌ترین و معروف‌ترین کمپانی خواهد بود که پروتکل Omni مبتنی بر بیت‌کوین را رها کرده و به سمت اتریوم که از نظر کارایی عملکرد بهتری ارایه می‌کند، در حال حرکت است. انتونی ساسانو(Anthony Sassano) یکی از توسعه‌دهندگان اتریوم و مدیربازاریابی پروتکل‌ها در تازه‌ترین گفته‌های خود توضیح داد که تعداد رمزارز USDT مبتنی بر ERC-20 اتریوم به شکل چشم‌گیری افزایش یافته است، و در حال حاضر بیش از ۴۰ درصد مجموع رمزارزهای تتر بر روی Omni‌ را شامل می‌شود.

با توجه به صفحه‌ی اینترنتی شفافیت تتر، این کمپانی در حال حاضر حدود ۲/۸ میلیون دلار رمزارز USDT در حال گردش در Omni دارد. همچنین گفته شده که این پروتکل حجم بسیار کمی ارز فیات نیز در خود ذخیره کرده که حدود ۱۶۰۰ یورو می‌باشد. با این حال، گفته شده که علاوه بر ۵۰ میلیون یورو ارز فیات، در حال حاضر بیش از ۱/۱ میلیارد دلار رمزارز پایدار USDT نیز بر روی اتریوم ذخیره شده است.

اقای ساسانو در ادامه گفت که احتماد دارد بخش اغظم رمزارزهای پایدار USDT در حال گردش بازار به جای Omni از پروتکل‌های اتریوم استفاده کنند.

صرافی‌های بزرگ در حال ترک بیت‌کوین و پیوستن به ERC-20 هستند

تتر تنها برندی نیست که از Omni خارج شده است. برخی از بزرگ‌ترین صرافی‌های رمزارزی جهان نیز هم اکنون شروع به مهاجرت به سمت ادرس‌های ERC-20 هستند تا تتر‌های خود را بر روی ان‌ها ذخیره کنند.

صرافی رمزارزی بایننس در روز ۳ام جولای با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که از این پس در رابطه با رمزارز پایدار تتر، ادرس‌های مبتنی بر پروتکل ERC-20 اتریوم به عنوان استاندارد پذیرفته می‌شوند. جدای از روند جابجایی ۳۰ دقیقه‌ای که توسط بایننس صورت گرفت، هیچ مشکلی دیگر پیش نیامد. با این حال بایننس توضیح داد که کاربران قادر نخواهند بود از حساب‌های خود رمزارزهای پایدار USDT مبتنی بر Omni را برداشت کنند، اما گزینه‌ی سپرده‌گذاری USDT مبتنی بر Omni همچنان در دسترس خواهد بود.

صرافی رمزارزی پولونیکس نیز با انتشار بیانیه‌ای جداگانه در همان روز اعلام کرد که از این پس پشتیبانی از سپرده‌‌گذازی USDTهای مبتنی بر ERC-20 را اغاز کرده است. کاربران این صرافی هم‌چنان قادرند تا دریافت و سپرده‌گذاری USDTهای مبتنی بر ادرس‌های Omni را انجام دهند.

در ماه فوریه نیز صرافی Huobi که مقر ان در انگاپور واقع شده، پشتیبانی از تتر‌های مبتنی بر ادرس‌های اتریوم را اغاز کرد اما همچنان پشتیبانی از پرداخت‌های Omni را نیز حفظ نمود.

هر دو صرافی Huobi و Poloniex اعلام کرده‌اند که تتر‌های مبتنی بر اتریوم بسیار سریع‌تر و کاامد‌تر از تکیه بر شبکه‌ی Omni عمل کرده‌اند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها