بیت مین دیگر دستگاه استخراج ارز به چین ارسال نمی‌کند

بیت مین دیگر دستگاه استخراج ارز به چین ارسال نمی‌کند
خلاصه اخبار

فهرست عناوین بیت مین بزرگترین تولیدکننده دستگاه‌های استخراج در جهان است که در اطلاعیه ای عنوان کرد که دیگر دستگاهی به چین ارسال نمی‌کند. بیت مین در حال بررسی شرایط برای مشتریان چینی است که پیش‌تر اقدام به ثبت سفارش کرده‌اند. شرکت چینی بیت مین بزرگترین تولیدکننده تجهیزات مربوط به استخراج ارزهای دیجیتال است. از […]

بیت مین بزرگترین تولیدکننده دستگاه‌های استخراج در جهان است که در اطلاعیه ای عنوان کرد که دیگر دستگاهی به چین ارسال نمی‌کند. بیت مین در حال بررسی شرایط برای مشتریان چینی است که پیش‌تر اقدام به ثبت سفارش کرده‌اند.

شرکت چینی بیت مین بزرگترین تولیدکننده تجهیزات مربوط به استخراج ارزهای دیجیتال است. از ۱۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۹ مهر ۱۴۰۰) این شرکت مجبور شده است تا فعالیت خود را در چین متوقف کند. علت این امر ممنوعیت‌هایی است که مقامات محلی چینی در زمینه ارزهای دیجیتال ایجاد کرده‌اند.

با توجه به ممنوعیت های گسترده چین در زمینه ارزهای دیجیتال، شرکت بیت مین در واکنش به سیاست‌های بدون کربن این کشور، تصمیم گرفته است ارسال دستگاه‌های استخراج بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را متوقف کند.

همچنین این شرکت اعلام کرده است: ارسال دستگاه‌های انت ماینر (AntMiner) به چین متوقف می‌شود. مشتریان چینی که محصولاتی با تاریخ تحویل بلندمدت خریده‌اند، نگران نباشند. کارمندان ما با آنها تماس می‌گیرند و راه حل‌های جایگزین را توضیح می‌دهند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها