بیترکس دارایی‌های کاربران ایرانی را آزاد می‌کند‍؛ پایان دو سال مصادره!

به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال،

بیترکس، صرافی ارز دیجیتالی که در سال ۲۰۱۷ میلیون‌ها دلار از دارایی‌های کاربران ایرانی را بلوکه کرده بود، در ایمیلی اعلام کرد که دارایی‌های مصادره شده را آزاد می‌کند.

به گزارش ارزدیجیتال، در اکتبر سال ۲۰۱۷، صرافی بیترکس که آن زمان میزبان کاربران ایرانی زیادی بود، به یکباره و بدون هیچ هشداری، به بهانه تحریم‌ها، تمام ارزهای دیجیتال متعلق به ساکنین کشورهای تحت تحریم از جمله ایران را مسدود کرد و اجازه برداشت به آن‌ها را نداد.

حالا پس از دو سال از آن اتفاق، صرافی بیترکس به کاربرانی که حسابشان مسدود شده است، ایمیلی ارسال کرده و شرایط آزادسازی دارایی‌هایشان را نوشته است.

طبق ایمیل ارسال شده، کاربران می‌توانند دارایی‌های خود را به یک صرافی یا کیف پول دیگر منتقل کنند.

ایمیل بیترکس
متن ایمیل بیترکس

طبق این ایمیل، دستورالعمل انتقال دارایی‌ها به شرح زیر است:

۱- ساخت حساب در یک صرافی یا کیف پولی که ۱) در کشورهای ایران، سوریه و کریمه نباشد. ۲) در حوزه قضایی دفتر کنترل سرمایه‌های خارجی (OFAC) نباشد ۳) در حال حاضر تحت هیچ‌کدام از تحریم‌های ایالات‌متحده نباشد.

۲- ساخت حساب در support.bittrex.com با ایمیلی که حساب بیترکس خود را با آن ساخته بودید.

۳- استفاده از منوی بالای صفحه و انتخاب گزینه «OFAC Withdraw Request.»

۴- دریافت فرم درخواست انتقال و پر کردن آن طبق مشخصات کاربری خود و نام و اطلاعات صرافی یا کیف پولی که قصد انتقال دارایی‌ها به آنجا را دارید.

۵- قراردادن فرمِ پرشده در تیکت پشتیبانی و پیامِ درخواست برداشت.

در پایانِ این ایمیل نوشته شده است که ممکن است عملیات برداشت نیازمند یک سری فرایند تایید هویت اضافی باشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.