بورس امروز با ورود پول ۱۳۰ میلیاردی حقیقی‌ ها همراه شد

بورس امروز با ورود پول  ۱۳۰ میلیاردی حقیقی‌ ها همراه شد
خلاصه اخبار

افراد حقیقی امروز ۱۳۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند که بیشترین ورود پول حقیقی به بورس یا فرابورس مربوط به گروه مواد و محصولات دارویی و همچنین سهام شرکت پویا زرکان آق دره بود. اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در بورس امروز حقیقی‌ها حدود ۱۳۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد هفت هزار و ۵۸۰میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۸۵درصد یعنی ۶هزار و ۴۲۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان دو درصد از کل معاملات شد. بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «مواد و محصولات دارویی»، «زراعت و خدمات وابسته» و «محصولات شیمیایی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «خودرو و ساخت قطعات» و «فلزات اساسی» به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در بورس امروز حقیقی‌ها حدود 130میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد هفت هزار و 580میلیارد تومان بود، افراد حقیقی 85درصد یعنی 6هزار و 420میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان دو درصد از کل معاملات شد.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «مواد و محصولات دارویی»، «زراعت و خدمات وابسته» و «محصولات شیمیایی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «خودرو و ساخت قطعات» و «فلزات اساسی» به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «فزر»، «تاپیکو» و «ملت» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «وبملت»، «بپاس» و «میدکو» معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری شرکت پویا زرکان آق دره معادل 46میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی بانک ملت با برتری 26 میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 106نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 94نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 580میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 440میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

حقیقی حقوقی 01.02.24

تغییر مالکیت صنایع 01.02.24