بازگشت قسط اسفندماه وام ازدواج به حساب زوج‌ها

بازگشت قسط اسفندماه وام ازدواج به حساب زوج‌ها

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمدمهدی تندگویان با بیان اینکه بعد از شیوع کروناویروس، بر اساس ابلاغ بانک مرکزی قرار بود تا اقساط وام‌های قرض‌الحسنه از جمله وام ازدواج با تاخیر سه ماهه از حساب مشتریان کسر شود، گفت: این درحالیست که بعد از اعلام این خبر برخی از بانک‌های خصوصی بخشنامه بانک‌ مرکزی در این خصوص را رعایت نکرده و اقدام به کسر قسط اسفندماه از حساب مشتریان کردند.

وی با اشاره به پیگیری معاونت جوانان در این خصوص اظهار کرد: به دنبال این اقدام پیام‌های متعددی از سوی جوانان مبنی بر آنکه اقساط وام به همراه کارمزد سالانه از حساب آنها کسر شده به دست این معاونت رسید. از  همان روز نیز پیگیر این موضوع شدم و از سلطانی‌فر (وزیر ورزش و جوانان) نیز خواستم تا این موضوع را با رییس بانک مرکزی در میان بگذارند.

معاون امور جوانان در ادامه توضیح داد: به این ترتیب امروز با دستور مجدد رئیس بانک مرکزی و پیگیری از بانک‌های خصوصی همه اقساط کسر شده به حساب افراد بازگردانده شد.

تندگویان تصریح کرد: با این وجود اگر تا روز شنبه این قسط به حساب افراد بازگردانده نشد، آنها می‌توانند بعد از کسب اطمینان از حساب‌شان، اطلاعات مربوط به بانک و شعبه را به معاونت جوانان‌اعلام‌ کنند تا این موضوع را پیگیری کنیم. جوانان این موضوع را می‌توانند هم‌ از طریق سامانه‌های وزارتخانه یا از طریق فضای مجازی در اختیار این معاونت قرار دهند.

این افراد می‌توانن  بدون مراجعه حضوری درخواست خود را به همراه مدارک اخذ وام شعبه و مشخصات فرد دریافت کننده به شماره فکس 02122660921 یا ایمیل info@msy.gov.ir به همراه شماره تماس خود ارسال کنند.


لینک کپی شد


برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.