بازدید مدیرعامل پست بانک از بیست ویکمین نمایشگاه تلکام

بازدید مدیرعامل پست بانک از بیست ویکمین نمایشگاه تلکام

به گزارش سیگنال به نقل از ایبنا،

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، وی در ابتدا از غرفه این بانک مستقر در سالن 8 و 9 بازدید و با کارشناسان حاضر در این غرفه و بازدیدکنندگان گفتگو نمود و در ادامه از غرفه های مستقر در این سالن و سایر غرفه ها بازدید و با مسئولان و دست اندرکاران به گفتگو پرداخت و آمادگی لازم را برای هرگونه همکاری و ارائه خدمات متنوع بانکی به آنان اعلام داشت.

حضور پست‌بانک‌ایران در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام

پست‌ بانک‌ ایران در کنار سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه (تلکام 99) که طی روزهای پنجم لغایت هشتم اسفندماه سال جاری درمحل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود حضوری فعال دارد.

بنابر این گزارش، این بانک با ایجاد غرفه مستقل در سالن 8 و 9، خدمات این بانک را برای بازدیدکنندگان عرضه و علاوه بر آن، مدیران و کارشناسان حوزه‌های مختلف با حضور در غرفه اختصاصی بانک، آماده پاسخگوئی به بازدیدکنندگان بوده و نشست‌های صمیمی نیز با آنان برگزار می‌کنند.

همچنین آخرین دستاوردها، فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات این بانک در قالب بروشورها، بنرها و پوسترهای تبلیغاتی به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود. گفتنی است، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام با شعار؛ توسعه بازار فناوری بومی، پیشران تولید برای همه طی روزهای پنجم لغایت هشتم اسفندماه سال جاری از ساعت 9 لغایت 17درمحل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا می‌باشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.