بازدید دادستان و مدیرعامل شرکت گاز همدان از یک شرکت دانش‌بنیان

بازدید دادستان و مدیرعامل شرکت گاز همدان از یک شرکت دانش‌بنیان
خلاصه اخبار

دادستان همدان و مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از شرکت دانش‌بنیان کنترل گاز اکباتان بازدید کردند.

به گزارش سیگنال به نقل از شانا

به گزارش شانا به نقل از شرکت گاز استان همدان، بازدید حسن خانجانی دادستان همدان و صادق محبی‌نظر، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان به‌منظور آشنایی با روند تولیدات، فعالیت‌ها و محصولات از شرکت کنترل گاز اکباتان بازدید کردند.

محمدرضا جعفری، مدیرعامل شرکت کنترل گاز اکباتان ضمن معرفی شرکت و توانمندی‌های آن توضیحات کاملی را درباره اقدام‌های انجام شده، فرصت‌ها و موانع و مشکلات پیش‌روی این مجموعه صنعتی ارائه کردند.

شایان ذکر است که شرکت دانش بنیان کنترل گاز اکباتان که هم‌اکنون به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات ایمنی، تنظیم و اندازه‌گیری گاز شهری در ایران مطرح است، برای تحقق اهداف و برنامه‌های کلان ملی در ایجاد و توسعه شبکه گازرسانی سراسری، با هدف خودکفایی و قطع وابستگی کشور در زمینه تجهیزات مورد نیاز شرکت ملی گاز ایران، شرکت‌های گاز استانی و مشترکان گاز طبیعی، شرکت های خودروساز و شرکت‌های آب، از سال 1362 با طراحی و ساخت رگولاتور گاز شهری پا به عرصه تولید تجهیزات صنایع نفت، گاز و آب گذاشت.

این شرکت دانش‌بنیان با تکیه بر تجربه‌ها، نیروهای متخصص و امکانات خود توانسته است دستاوردهای ارزشمندی در بومی‌سازی، نوآوری، توسعه و بهبود مستمر تجهیزات و قطعات صنعت نفت و گاز برای پاسخگویی به انتظارها و نیازهای داخلی و خروج ارز از کشور به دست آورد.

در پایان این بازدید، دادستان همدان و مدیرعامل شرکت گاز استان همدان ضمن قدردانی و تشکر از فعالیت‌ها و اقدام‌های انجام شده به لزوم اجرای قوانین حمایتی از تولید و تولیدکنندگان تاکید و برای مدیران و کارکنان آرزوی توفیق بیشتر و حمایت خود را از تولیدکنندگان داخلی اعلام کردند.