اهدای عالی‌ترین نشان حمایت از حقوق مصرف‌کننده به بیمه نوین

اهدای عالی‌ترین نشان حمایت از حقوق مصرف‌کننده به بیمه نوین
خلاصه اخبار

بیمه نوین برای دومین سال پیاپی عالی‌ترین نشان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد.

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، این شرکت در هجدهمین همایش ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان موفق به اخذ تندیس طلایی برای دومین سال پیاپی شد.این تندیس توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت به حسین کریم خان‌زند، مدیرعامل این شرکت اهدا شد که مهدی شمسایی ظفرقندی، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه نوین به نمایندگی از وی، آن را دریافت کرد.

بیمه نوین با رعایت اصول مشتری‌مداری، پیاده‌سازی استراتژی مبتنی‌بر خلق زنجیره ارزش برای بیمه‌گذاران و ارائه محصولات جدید و متنوع از جمله اتوپلاس (خدمات رایگان بیمه بدنه خودرو)، شایگان (پوشش درمان تکمیلی بیمه‌شدگان بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری)، ستایش نوین (ارائه خدمات ویژه بیمه‌های ثالث و بدنه به دارندگان بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری نوین) و بیمه‌نامه جامع مجتمع‌های مسکونی، این بار نیز موفق شد تا عالی‌ترین نشان تندیس ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در سال ۹۷ را دریافت کند.همچنین شرکت بیمه نوین از سال ۱۳۸۷ به‌عنوان نخستین شرکت بیمه‌ای برای حضور در این همایش ملی در راستای رقابت‌پذیری سازنده و ارائه خدمات با کیفیت پیشگام شد و تاکنون در بیش از ۹ دوره، موفق شده است جایزه خود را از سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان دریافت کند.

منبع: donya-e-eqtesad.com

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه کنید و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.