جو روگان امید زیادی به ارزهای دیجیتال دارد

جو روگان امید زیادی به ارزهای دیجیتال دارد

جو روگان (کمدین و مفسر جنجالی) گفت که رمزارز یا “کاملاً از بین می‌رود” یا به جامعه فرصتی می‌دهد تا “راهی بهتر برای زندگی کردن” بیابد.

جو روگان در مصاحبه اخیر خود در پادکستی گفت که “امید زیادی” به ارزهای دیجیتال دارد.

در اپیزود 8 ژانویه 1760 پادکست خود، “تجربه جو روگان”، روگان با همکار آدام کوری، درباره آینده ارزهای دیجیتال بحث کرد.

علیرغم تلاش اسپاتیفای برای سانسور برخی از قسمت‌های توهین‌آمیز، پادکست روگان تخمین زده می‌شود که ۱۱ میلیون شنونده در هر قسمت دارد.

روگان که پادکست او در سال 2021 در Spotify رتبه اول را به خود اختصاص داد، اظهار داشت:

یا به طور کامل از بین می رود، یا ما از این به عنوان فرصتی برای اصلاح و یافتن راهی بهتر برای زندگی خود استفاده خواهیم کرد.

همچنین کری توضیح داد که «تعداد زیادی از جوانان وجود دارند که به تازگی از شرکت خارج می‌شوند و به سمت ایجاد سیستم‌های موازی و شبکه‌های موازی حرکت می‌کنند» و سپس اضافه کرد: «من در قطار بیت‌کوین هستم زیرا معتقدم پول من در آنجا امن‌تر است.

در این سخنان همچنین بیان شد که سیستم پول خراب است و این خرابی باعث تورم و باعث بدبختی می شود.

چشم انداز روگان برای متاورس

روگان و کری همچنین در مورد متاورس و نقش بالقوه NFT ها در این فضا بحث کردند.

روگان آینده‌ای را پیش بینی کرد که در آن شرکت‌ها توکن‌های دیجیتالی خود را ارائه می‌کنند که مشتریان باید از آنها برای خرید محصولات خود استفاده کنند.

روگان گفت: اپل به راحتی می‌تواند این کار را انجام دهد، شما کوین می‌خرید و از طریق آن کوین‌ها محصولاتی را خریداری میکنید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.