افزایش 10 درصدی حقوق کارمندان در سال 1401

افزایش 10 درصدی حقوق کارمندان در سال 1401
خلاصه اخبار

فهرست عناوینطبق بخشنامه بودجه 1401 که از سوی رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ گردیده، حقوق سال 1401 کارکنان دولت و شرکت های دولتی علی الحساب 10 درصد افزایش خواهد یافت. بر این اساس همه دستگاه ها با محوریت سازمان برنامه و بودجه کشور با اهتمام جدی و مساعی جمعی و با تدوین […]

طبق بخشنامه بودجه 1401 که از سوی رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ گردیده، حقوق سال 1401 کارکنان دولت و شرکت های دولتی علی الحساب 10 درصد افزایش خواهد یافت.

بر این اساس همه دستگاه ها با محوریت سازمان برنامه و بودجه کشور با اهتمام جدی و مساعی جمعی و با تدوین برنامه ای منظم و تلاشی فراگیر و منضبط، کشور را برای رشد اقتصادی ۸ درصد و تحقق جهش اقتصادی در سال آینده مهیا کنند.

در بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۱ شرکتهای دولتی، بانکها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت و دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ تهیه و تنظیم بودجه، افزایش ضریب ریالی حقوق کارکنان شرکت‌های دولتی علی الحساب ۱۰ درصد تعیین شد که معمولا همه ساله این ضریب با کارمندان دولت یکسان است.

بدیهی است ضریب حقوق اعلامی در بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۱، ابلاغی توسط رئیس‌جمهور، ملاک محاسبه و تنظیم نهایی هزینه پرسنلی تمامی شرکتهای دولتی خواهد بود.

در بخش دیگری از این بخشنامه عیدی پایان سال ۱۴۰۱ در بودجه پیشنهادی معادل 1 میلیون و 650 هزار تومان به طور على الحساب پیش‌بینی می‌شود، مبلغ قطعی پاداش، پایان سال به تصویب هیئت وزیران خواهد رسید.

برچسب‌ها