کاردانو استیبل کوین الگوریتمی خود را به صورت آزمایشی راه اندازی می کند

کاردانو استیبل کوین الگوریتمی خود را به صورت آزمایشی راه اندازی می کند

کاردانو و IOST با راه اندازی استیبل کوین های الگوریتمی که توسط ارزهای دیجیتال پشتیبانی می شود ، مشابه Terra عمل خواهند کرد.

مفهوم استیبل کوین‌های الگوریتمی اخیراً در فضای ارزهای دیجیتال سر و صدای زیادی ایجاد کرده است و UST Terra در مرکز بسیاری از گفتگوها قرار دارد. به نظر می رسد که این مدل در میان معماران رمزارز طرفدارانی پیدا کرده است.

استیبل کوین‌های الگوریتمی، ارزهای دیجیتالی هستند که ارزش آن‌ها به یک کالای واقعی یا ارز واقعی متصل است، اما توسط ارزهای دیجیتال دیگر پشتیبانی و تثبیت می‌شود. این نسل جدید استیبل کوین ها با استیبل کوین های وثیقه ای مانند تتر و کوین USD که توسط ذخایر فیات پشتیبانی می شوند، متفاوت است.

بر اساس یک پست وبلاگ در روز چهارشنبه ، استیبل کوین الگوریتمی کاردانو که Djed نام دارد اکنون به صورت آزمایشی در شبکه فعالیت می کند . طبق این پست ، Djed توسط کاردانو تثبیت می شود و توسط Shen حمایت می شود ، که به عنوان ارز ذخیره دارائی عمل می کند.

Cardano’s Djed اولین بار در سپتامبر سال گذشته معرفی شد و انتظار می رود برای پرداخت هزینه ها در شبکه Cardano استفاده شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.