اخبار و رویدادهای مهم آلت کوین ها (Altcoins) در تاریخ 21 بهمن 1398

اخبار و رویدادهای مهم آلت کوین ها (Altcoins) در تاریخ 21 بهمن 1398
خلاصه اخبار

تتر 102 میلیون واحد خود را نابود کرد. اقدامی که به نظر می‌رسد یکی از دلایل رشد 4.7 درصدی قیمت بیت‌کوین در کمتر از یک روز بوده است.

اتر (ETH)

  • ماینرهای اتریوم در حال ذخیره توکن‌های اتر خود هستند. این موضوع نشان می‌دهد که عمده ماینرهای اتریوم دید صعودی نسبت به آینده بازار دارند.
  • شرکت بی پی که جزو بزرگترین شرکت‌های تامین انرژی دنیا محسوب می‌شود، یکی از حامیان مالی گردهمایی اتریوم است که در اواسط فوریه برگزار خواهد شد. این موضوع جو روانی مثبتی را برای اتر به همراه داشته است.

تتر (Tether)

تتر 102 میلیون واحد خود را نابود کرد. اقدامی که به نظر می‌رسد یکی از دلایل رشد 4.7 درصدی قیمت بیت‌کوین در کمتر از یک روز بوده است.

ریپل (Ripple)

  • صرافی بیتمکس سوم فوریه در توییتر اعلام کرد که در معاملات مشتقه خود از ارز دیجیتال ریپل (xrp) پشتیبانی خواهد کرد. این موضوع رشد 13 درصدی قیمت این ارز دیجیتال را به همراه داشته است.
  • آمارها نشان می‌دهد جد مک کالب که از بنیان‌گذاران ریپل است، در بین سالهای 2014 تا 2019، بیش از یک میلیارد توکن xrp خود را فروخته است. وی در حال حاضر حدود 4.7 میلیارد توکن در اختیار دارد.

زدکش (Zcash)

  • پلتفرم معاملات آتی بایننس، از قراردادهای بدون سر رسید آتی زی‌کش – تتر (ZEC/USDT) پشتیبانی خواهد کرد. ماکزیمم ضریب اهرمی در نظر گرفته شده برای این معاملات 50x خواهد بود.

گرام (GRAM)

  • تلگرام جزئیات شبکه بلاکچین خود را منتشر کرد.  نیکولای دوروف، یکی از بنیان‌گذاران تلگرام،  مکانیزم الگوریتم اجماع سهام شبکه TON، موسوم به کچین Catchain را منتشر کرد. پروپوزال ارائه شده مشابه الگوریتم اثبات سهام برای حل معمای بیزانتی است که توسط نئو و کازماس مورد استفاده قرار گرفته است.

آیوتا (IOTA)

  • ارتقاء Chrysalis یا IOTA 1.5 در تاریخ سوم فوریه رقم خورد. Chrysalis که به معنای شفیره می‌باشد، اشاره به دگردیسی کرم ابریشم در مسیر استعلا به سمت پروانه شدن است. نامی جالب که مدیران شرکت آیوتا برای ارتقاء میانی شبکه در مسیر رسیدن به طرح Coordicide انتخاب کرده‌اند. این موضوع با رشد 17 درصدی قیمت آیوتا در طول یک روز همراه بود اما بلافاصله با ریزش قیمت بیت‌کوین، شاهد ریزش در بازار بودیم.

بایننس کوین (BNB)

  • صرافی بایننس از 10 فوریه ارز دیجیتال بایننس کوین (BNB) را به معاملات آتی خود اضافه خواهد کرد. ضریب اهرمی معاملات بایننس 50x خواهد بود.

ترون (TRX)

جاستین سان، موسس ترون، سرانجام توانست با وارن بافت مالک شرکت هلدینگ برکشایر هاتاوی ضیافت شام داشته باشد. جاستین سان این ملاقات را تایید و از وارن بافت بابت توصیه‌های خردمندانه‌اش جهت ارتقاء شبکه ترون تشکر کرد.

بیت کوین اس وی (Bitcoin SV)

  • حجم بالای تراکنش‌های بیت‌کوین اس وی نشان می‌دهند که تراکنش‌های این ارز دیجیتال دستکاری می‌شوند.
  • آپگرید Genesis ارز دیجیتال بیت‌کوین اس وی در سوم فوریه راه‌اندازی شد. در  ارتقاء صورت گرفته در شبکه بیت‌کوین اس وی، محدودیت‌های زیادی از جمله حجم بلوک‌ها برداشته شده است.  اما در موضوعی غیر قابل پیش‌بینی، حدود 25 درصد از نودهای شبکه نتوانستند ارتقاء یابند و کماکان بر روی بستر قبلی در حال ماین هستند.
  • حدود دو ماه دیگر هاوینگ بعدی بیت‌کوین کش و بیت‌کوین اس وی در راه خواهد بود. برخی از تحلیل‌گران این موضوع را عامل رشد قیمت این دو هاردفورک بیت‌کوین می‌دانند.
  • در روزهای اخیر مشکلی جدید در شبکه بیت‌کوین اس وی رخ داده است: نودهای بیت‌کوین اس وی (BSV) به صورت تصادفی به بعضی‌ از نودهای بیت‌کوین کش متصل شده‌اند. نود بیت کوین SV هنگامی که زنجیره طولانی تر اما نامعتبر پیدا می‌کند به طور خودکار وارد حالت Safe mode می‌شود. در این حالت نودها دچار سردرگمی می‌شوند و در مواردی به اشتباه به شبکه بیت‌کوین اس وی متصل می‌شوند.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.