اخبار و رویدادهای مهم آلت کوین ها (Altcoins) در تاریخ 23 اردیبهشت 1398

اخبار و رویدادهای مهم آلت کوین ها (Altcoins) در تاریخ 23 اردیبهشت 1398
خلاصه اخبار

با وب سایت سیگنال همراه شوید تا مهم ترین اخبار و رویدادهای بازار آلت کوین ها را در تاریخ 23 اردیبهشت 1398 مورد بررسی قرار دهیم.

در این مطلب آخرین اخبار منتشر شده در رابطه با آلت کوین ها در بازار ارزهای دیجیتال مورخ 1398/02/23 مورد بررسی قرار می گیرد:

ارز دیجیتال ترون (TRX)

جاستین سان، مدیر عامل و موسس ترون امروز (دوشنبه) در توییتر خود اعلام کرد که بیت تورنت (BitTorrent)، پروتکل همتا به همتای توزیع فایل که در سال 2018 توسط بنیاد ترون خریداری شد، در کوارتر دوم 2019 در بستر ترون قرار خواهد گرفت. به دنبال این خبر قیمت توکن بیت تورنت (BTT)، با افزایش 10 درصدی مواجه شد. سان همچنین اعلام کرد که در کوارتر دوم 2019 یک غول تکنولوژی دیگر با صدها میلیون کاربر بر بستر اکوسیستم ترون قرار خواهد گرفت. نام این شریک تجاری جدید در همایش سالانه بلاکچین (Consensus) که از امروز در نیویورک آغاز می‌شود، اعلام خواهد شد.

اخبار و رویدادهای مهم آلت کوین ها (Altcoins) در تاریخ 23 اردیبهشت 1398

ارز دیجیتال دش (DASH)

تیم دش اعلام کرده است که بنیاد سرمایه گذاری آن تحت عنوان “بنیاد سرمایه گذاری دش” در آستانه کامل شدن است. تیم هسته دش ادعا می‌کند که هدف اصلی بنیاد سرمایه گذاری، تقویت اکوسیستم تکنولوژی دفتر توزیع شده دش با تامین مالی از طریق خود شبکه است. بنا به گفته مدیر عامل هسته دش، این بنیاد سرمایه گذاری در واقع یک صندوق سرمایه گذاری است که مالک و یا عضو مشخصی نخواهد داشت و با جذب سرمایه از داخل شبکه به تقویت آن کمک می‌کند.

ارز دیجیتال آنتولوژی (ONT)

بنابر اعلام توییتر رسمی تیم آنتولوژی، به زودی طراحی چند زنجیره ای و راه حل بین زنجیره ای آن منتشر می‌‌شود که رقیب پروژه های Cosmos، Polkadot و Ethereum Plasma خواهد بود.

ارز دیجیتال وی چین (VET)

در تاریخ 6 می مورخ دوشنبه 16 اردیبهشت، تیم (VeChain (VET از همکاری رسمی با شرکت زئوکس (Zeux) خبر داد. زئوکس یک شرکت فینتک است که خدمات بانکی، پرداخت و سرمایه گذاری را در قالب یک اپلیکیشن ترکیب کرده است. کاربران میتوانند از طریق کیف پول دیجیتالی که داخل اپلیکیشن هست از فروشگاه هایی که با اپل پی (Apple Pay) و سرویس پرداخت سامسونگ (Samsung Pay) کار میکنند، خرید خود را انجام دهند.

اخبار و رویدادهای مهم آلت کوین ها (Altcoins) در تاریخ 23 اردیبهشت 1398

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.