احتمال بازگشت اصلاحی طلا وجود دارد/تحلیل تکنیکال طلا مورخ 16 مهر 98

احتمال بازگشت اصلاحی طلا وجود دارد/تحلیل تکنیکال طلا مورخ 16 مهر 98
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از اتحادیه طلا، احتمال بازگشت اصلاحی طلا وجود دارد تحلیل تکنیکال طلا مورخ 16 مهر 98 بازار طلا روز گذشته نوسان زیادی داشت و قیمت بین دو خط حمایت ۱۵۰۰ دلار و ۱۵۲۰ دلار در نوسان بود. قیمت مقداری صعود داشت اما مجددا به سمت سطح ساپورت ۱۵۰۰ رفته […]

به گزارش سیگنال به نقل از اتحادیه طلا،

احتمال بازگشت اصلاحی طلا وجود دارد

تحلیل تکنیکال طلا مورخ 16 مهر 98

بازار طلا روز گذشته نوسان زیادی داشت و قیمت بین دو خط حمایت ۱۵۰۰ دلار و ۱۵۲۰ دلار در نوسان بود. قیمت مقداری صعود داشت اما مجددا به سمت سطح ساپورت ۱۵۰۰ رفته و زیر این سطح قرار گرفت.
قیمت در این نزول تا سطح حمایت کلیدی ۱۴۹۰ نزول داشت اما قیمت تا زمان نوشتن این گزارش موفق به شکست این سطح و قرار گرفتن زیر آن نشده است. 
در صورت شکست سطح ۱۴۹۰ و قرار گرفتن قیمت زیر آن سطح شاهد نزول قیمت تا ۱۴۶۰ خواهیم بود. از سوی دیگر در صورت بازگشت قیمت بالاتر از سطح ۱۵۲۰ شاهد صعود قیمت تا ۱۵۴۰ و پس از آن ۱۵۶۰ خواهیم بود. 
تنش های تجاری میان چین و آمریکا و همچنین سیاست های پولی فدرال رزرو آمریکا میتواند تاثیر زیادی بر روی نوسانات طلا داشته باشد. 
در بلند مدت بازار طلا تحت تاثیر یک ترند صعودی داشته و پیش بینی صعود طلا در بلند مدت همچنان معتبر می باشد.

 

تحلیل تکنیکال طلا مورخ 16 مهر 98

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.