آیا عرضه های اولیه مشکل داشتند؟

آیا عرضه های اولیه مشکل داشتند؟
خلاصه اخبار

فهرست عناوینمحمدرضا پور ابراهیمی داورانی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره عرضه اولیه ها این چنین گفت: در عرضه اولیه ها ایراداتی وجود داشت که این ضرر وارد شده به مردم باید جبران گردد. این ایرادات از طریق هیأت داوری در بورس بررسی می‌شود و دولت نباید به صورت دستوری در بازار سرمایه دخالت کند. در […]

محمدرضا پور ابراهیمی داورانی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره عرضه اولیه ها این چنین گفت: در عرضه اولیه ها ایراداتی وجود داشت که این ضرر وارد شده به مردم باید جبران گردد. این ایرادات از طریق هیأت داوری در بورس بررسی می‌شود و دولت نباید به صورت دستوری در بازار سرمایه دخالت کند.

در بازار سرمایه مهم این بوده است که با شناخت کارکرد های بازار سرمایه شاهد حضور افراد بیشتری در بازار سرمایه باشیم. در حال حاضر نگاهی کوتاه مدت به بازار سرمایه وجود دارد درحالی که ما باید نگاهی بلند مدت داشته باشیم.

وی تأکید کرد: تعداد بسیار معدودی در دنیا وجود دارند که بهره‌برداری کوتاه مدت از بورس می‌برند، این افراد کسانی هستند که ریسک بسیار بالایی به خرج می‌دهند و به صورت حرفه‌ای بورس را دنبال می‌کنند که این رویکرد نسبت به بورس سود و زیان خود را دارد.

 پور ابراهیمی  تصریح کرد: مردم باید نگاه بلند مدتی به بازار سرمایه داشته باشند چرا که اگر این نگاه را داشته باشند، تغییرات قیمتی در کوتاه مدت مبنای تصمیم‌گیری نخواهد بود و حاشیه سود امنی نصیب سرمایه گذار خواهد شد.

پور ابراهیمی افزود: مردم به سراغ شرکت‌هایی بروند که بیشترین سهم را در بازار دارند؛ رفتن به سراغ شرکت‌هایی که کمترین حجم را در بازار دارند انتخاب پر ریسکی است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
نظرات کاربران
  • چند هفتس که عرضه اولیه نداریم.
    تنها یه راه سود تضمینی بود که اونم نیست.

  • چرا جلوگیری نمیکنید از دخالت افرادی ک خیانت ب مردم میکنند

  • عرضه اولیه هیچ مشکلی نداره(بجز اونایی که ۱۰هزارتومنیه😐😐)، یا همه ۲۰-۳۰ درصدسود ولش میکنن یا منتظر ۱۰۰٪ سودن ک طبیعیه میشه ضرر. باید استراتژی بچینید به ۵۰-۶۰درصد رسید بفروشید که ضرر نکنید سودم ک خوبه.