بنیانگذار ترون تاریخ راه اندازی شبکه سان (SUN Network) را اعلام کرد

بنیانگذار ترون تاریخ راه اندازی شبکه سان (SUN Network) را اعلام کرد
خلاصه اخبار

جاستین سان (Justin Sun) به تازگی اعلام کرد نسخه آزمایشی شبکه سان در 30 مه 2019 منتشر خواهد شد.

به گزارش سیگنال شبکه سان یک لایه اضافی جدید از معماری غیرمتمرکز است که برای بهبود قابلیت مقیاس پذیری و ظرفیت تراکنش شبکه ترون طراحی شده است.

پروتکل اضافی جدید در ترون  بر اساس نام موسس و مدیر عامل شرکت ترون، جاستین سان (Justin Sun) نامگذاری شده است. او راه اندازی شبکه سان (SUN Network)  را در یک توییت اعلام کرد:

“شبکه سان تقریبا آماده راه اندازی است. زنجیره های جانبی نرم افزارهای غیر متمرکز، زیرساختهای بین زنجیره ای و برخی دیگر از پروژه های توسعه ای خواهند آمد. شبکه سان در ادامه ظرفیت کلی شبکه ترون را توسعه خواهد داد و همچنین زمان تایید تراکنشها و کارایی اجرای قراردادهای هوشمند ترون را بهبود می بخشد. در ارتباط باشید.”

مرحله اول: نسخه آزمایشی

در فاز اول تاییدیه های خارج از زنجییره اصلی، بر روی زنجیره فرعی قراردادهای هوشمند انجام خواهند شد تا قابلیت تراکنشهای نامحدود ترون را امکان پذیر سازد. این مرحله همچنین تردیدها در رابطه با ظرفیت شبکه ترون برای مدیریت حجم بالای تراکنشها در اپلیکیشین هایی چون بیت تورنت را از بین خواهد برد.

مرحله دوم: راه اندازی شبکه اصلی

این طرح شامل زنجره های جانبی نرم افزارهای غیر متمرکز، زیرساخت های بین زنجیره ای و برخی دیگر از محصولات توسعه است. راه اندازی  نسخه اصلی شبکه سان برای نیمه دوم امسال و در 10 اوت 2019 برنامه ریزی شده است. راه اندازی شبکه اصلی به علاوه امکان توسعه فعال و همچنین مشارکت اعضای جامعه برای ساخت شبکه توسعه ای غیر متمرکز را میسر میسازد.

شبکه سان به عنوان یک اکوسیستم ساخته میشود تا با شبکه ترون تعامل کند و قابلیت های آن را افزایش دهد و محدودیت های اجرای پروتکل های جدید را در زنجیره ها کاهش دهد.

مرحله سوم: بهینه سازی

زنجیره های جانبی در شبکه سان و عملکرد کل شبکه برای ماه آینده تحلیل خواهد شد تا گسترش و راه اندازی زنجیره های جانبی تسهیل گردد. بهینه سازی به عنوان یک به روز رسانی برای شبکه سان انجام خواهد شد تا اشکالات مربوط به زمان اجرا شناسایی گردد و سهولت دتسرسی برای کاربران را افزایش دهد.

منبع: coingape